Здравейте,
колата е Brava 1.6 96-та, код на мотора 182A6.001. Края на Август се сдобихме с автомобила. В град Бяла, на път за Варна (от Плевен), автомобила прегря. Оставихме колата в сервиз - смениха водна помпа. Тръгнахме и в Попово колата пак прегря. Този път перката на радиатора беше спряла да работи. Сложихме втора ръка перка и си стигнахме до Варна.
3 месеца по-късно колата пак прегря. Перката отново не върти. 50 Амперовият бушон на перката беше изгорял, смених го, но перката не тръгна, а на следващият ден видях, че бушона пак е изгорял. Сложих нов бушон и оставих колата да работи на място и включих климатика и застанах над двигателя да следя перката. След 3-4 минути бушона пак се стопи. Свалих перката и я свързах към регулируем захранващ блок (12V 5A) - перката се върти. Релето което е захванато за кожуха на перката също работи. Големият резистор беше в окаяно състояние, имаше ръжда по конекторите, но въпреки това беше 0.5 ома. За да съм по-спокоен поръчах нов резистор. Пари за сервиз/майстор няма.
Нуждая се от Вашата помощ, защото стигнах до извода да я закарам до някоя поляна, да я запаля да изгори и да си купя велосипед и карта за градски транспорт.
Добавено: Колата има климатик.
-----
Премествам темата в раздела за проблеми с охлаждането.
Ако имаш проблеми със запалването - моля, пусни нова тема, а тази да остане отворена за проблема с охлаждането.
Оставям видимо пренасочване за 1 седмица. Копирам този текст в последното мнение за момента.
01.03.18
ogi28b
колата е Brava 1.6 96-та, код на мотора 182A6.001. Края на Август се сдобихме с автомобила. В град Бяла, на път за Варна (от Плевен), автомобила прегря. Оставихме колата в сервиз - смениха водна помпа. Тръгнахме и в Попово колата пак прегря. Този път перката на радиатора беше спряла да работи. Сложихме втора ръка перка и си стигнахме до Варна.
3 месеца по-късно колата пак прегря. Перката отново не върти. 50 Амперовият бушон на перката беше изгорял, смених го, но перката не тръгна, а на следващият ден видях, че бушона пак е изгорял. Сложих нов бушон и оставих колата да работи на място и включих климатика и застанах над двигателя да следя перката. След 3-4 минути бушона пак се стопи. Свалих перката и я свързах към регулируем захранващ блок (12V 5A) - перката се върти. Релето което е захванато за кожуха на перката също работи. Големият резистор беше в окаяно състояние, имаше ръжда по конекторите, но въпреки това беше 0.5 ома. За да съм по-спокоен поръчах нов резистор. Пари за сервиз/майстор няма.
Нуждая се от Вашата помощ, защото стигнах до извода да я закарам до някоя поляна, да я запаля да изгори и да си купя велосипед и карта за градски транспорт.
Добавено: Колата има климатик.
-----
Премествам темата в раздела за проблеми с охлаждането.
Ако имаш проблеми със запалването - моля, пусни нова тема, а тази да остане отворена за проблема с охлаждането.
Оставям видимо пренасочване за 1 седмица. Копирам този текст в последното мнение за момента.
01.03.18
ogi28b
Коментар