Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парно фиат пунто 2007

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Парно фиат пунто 2007

    Здравейте, имам проблем с парното на фиат гранде пунто 2007 и той е, че парното не работи. Не знам кога е спряло, защото така купих колата. След четене на форуми реших да проверя прословутия резистор и куплунга беше нагорял. Свалих го почистих крачетата на резистора, площадките на куплунга също. Сложих го обратно и като пуснах парното завъртя на 4та степен много слабо и на пулсации за 30тина секунди след което спря. Реших да взема нов резистор и куплунг, смених ги, но за мое съжаление не тръгна. Премерих с мултицет дава 7.7 само на контакт и 8.8 волта при запален двигател на всяко краче за съответната степен(1,2,3,4). Другото което е, че дава пак 8.8 V дори като е на степен 0 като меря двата по-дебели кабела. Проверих бушона, който се намира до акумулатора там си дава 12 волта. Някакви идеи къде може да е проблема? Благодаря предварително!

    #2
    Пробвано ли е само двигателя с перката с 2 кабела директно на акумулатора?
    Истинския мъж се познава дори когато е гол!

    Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

    Коментар


      #3
      Не съм пробвал. Сега видях една тема в чуждестранен форум. Май съм мерил грешния бушон. Този, който е на снимката ми дава 0 волта. Утре ще пробвам да го сменя. Но все пак ако бушона е заминал не би ли трябвало да ми показва 0волта на конектора също.
      Последна редакция от kanev95; 28.10.2017, 23:49.

      Коментар


        #4
        Гледах схема в Аутодата-та, първо има реле, след контакт подава през предпазител директно на единия извод на моторчето.
        От другия извод на мотора към резистора за степените и последен към "маса" е ключа за степените.
        Ако е точния предпазител и е изгорял то на единия извод на мотора не трябва да има нищо ...
        Истинския мъж се познава дори когато е гол!

        Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

        Коментар


          #5
          Така, смених предпазителя - не тръгна. Пропищях стария с мултицета и си пищи, тоест и той не е изгорял. Единия извод от куплунга към вентилатора дава 12в. Но на предпазителя до двигателя пак дава 0в. Това реле къде се намира, и то преди предпазителя ли е, може би то е проблема?

          ПС: Ще съм ти много благодарен ако може да ми качиш схемата.
          Последна редакция от kanev95; 29.10.2017, 17:31.

          Коментар


            #6
            Щом на единия извод на двигателя има 12 волта на контакт, то до там с веригата всичко е наред.
            Или мотора е проблема или резистора или ключа за степените.
            Ето схемата ....

            М7 е моторчето
            R6 е резистора
            S17 - ключа за степените
            К68-1 реле
            F2 - предпазител
            Дано се ориентираш ...
            Прикачени файлове
            Последна редакция от ch_m; 29.10.2017, 18:29.
            Истинския мъж се познава дори когато е гол!

            Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

            Коментар


              #7
              Свалих двигателя, пробвах го вързан директно към акумулатора, завъртя леко и спря. След инспекция установих, че четките са заминали. За да съм по сигурен го вързах долу под жабката онтово и след завъртане със ръка тръгна на импулси + искри от четките. Утре поръчвам нов двигател. Благодаря много на @ch_m за отделеното време и помощ!

              Коментар

              Working...
              X