Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto MK 2 -1.2 : Бълбукане във вътрешния радиатор. Как да го елиминирам?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.

    ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

    ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

    Коментар


      #17
      Може и да му хареса може да го замести вместо бира
      Трябва на капачката да има отвор и от нея маркуч- но не се прави с уста
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        За да стигнеш до гърловината просто махаш смукателната тръба, лесно е изваждаш от щипката и я завъраш по оста за да се извади от жлеба.
        Lyubcho88 написа: Преглед на мнението
        Пълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.
        Колкото до това, нищо ми няма за толкова години, естествено почиства се гърловината и не се смучи а се духа така че няма опасност да се напиеш, още повече че антифриза никога не е до края на гърловината. Ама който не вярва и не иска така нека си намери друг начин, не твърдя че този е най правилен, но за мен си става.
        Последна редакция от NikMar; 04.09.2017, 12:22.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          Lyubcho88 написа: Преглед на мнението
          Пълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.
          ооо напротив доста ефективен метод е.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Lyubcho88 написа: Преглед на мнението
            Пълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.
            Ами аз точна така правих с надуването и стана многооо по-бързо от стандартната процедура. За протокола и антифриз съм опитвал, сладка работа хаха
            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

            Коментар


              #21
              Ура! Прав излязох. Не питай старило, питай патило. И все още си жив и здрав, нали?
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                вероятно имаш минимален теч на антифриз от някъде и когато започне да изстива дърпа въздух при мен на пунтото беше така от едната тапа на блока след смяната обезвъздушаване и нямам проблеми самото обезвъздушаване с надуване през гърловината има ефект но на първо време огледай за сълзене на охладителна течност

                Коментар

                Working...
                X