Пълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto MK 2 -1.2 : Бълбукане във вътрешния радиатор. Как да го елиминирам?
Collapse
X
-
За да стигнеш до гърловината просто махаш смукателната тръба, лесно е изваждаш от щипката и я завъраш по оста за да се извади от жлеба.
Lyubcho88 написа: Преглед на мнениетоПълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.Последна редакция от NikMar; 04.09.2017, 12:22.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Lyubcho88 написа: Преглед на мнениетоПълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Lyubcho88 написа: Преглед на мнениетоПълен абсурд е това да надуваш с уста гърловина на радиатор за кола!!! За първи път чувам за подобен метод, дано не си "опитал" антифриз, че не е полезен за човека.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
-
вероятно имаш минимален теч на антифриз от някъде и когато започне да изстива дърпа въздух при мен на пунтото беше така от едната тапа на блока след смяната обезвъздушаване и нямам проблеми самото обезвъздушаване с надуване през гърловината има ефект но на първо време огледай за сълзене на охладителна течност
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар