Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатикът ми работи на 25 бара !!! ФИАТ КРОМА 2.4 Mjet 2007 г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатикът ми работи на 25 бара !!! ФИАТ КРОМА 2.4 Mjet 2007 г.

    Здравейте , Колеги !

    Вчера ми беше сменен радиаторът на климатика , кондензаторът , днес за проба беше поставен нов пресостат , като се разбра , че моят не е проблемен.

    Проблемът е , че климатичната система работи на 25 бара , което си е опасно за компресора .

    Имали ли сте , хора , подобен проблем ?

    Майсторът на климатиците , тук в Разград , е притеснен и ме съветва да се обърна към дистрибутор на ФИАТ , като е притеснен ,

    че проблемът е в комуникацията между модулът управляващ климатроника и ЕКУ-то на автомобилът.

    Предварително благодаря на отзовалите се !
    FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
    FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

    #2
    Дистрибутор на ФИАТ няма да ти свърши работа
    а друг -мастор- на климатици този го остави
    -дехидрататора
    ECU си го остави той си е наред
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Перките нормално ли работят и двете?
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        pi4_s_bravo написа: Преглед на мнението
        Перките нормално ли работят и двете?
        Включват .
        FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
        FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

        Коментар


          #5
          След любезното съдействие на pplk , днес отивам пак там и ще го помоля да пробва дехидрататора ( както пише и ключаря ) и ТРВ-то.
          За дехидрататора вчера казах , но ми беше казано , че бил след пресостата и не вярвал да е оттам ?!?
          FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
          FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

          Коментар


            #6
            Заинтересован съм как се изпробва трв че и при мен имаше някакви 22 ата.
            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

            Коментар


              #7
              Това го пише в нета като причина или малко фреон.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Заинтересован съм как се изпробва трв че и при мен имаше някакви 22 ата.
                при теб специялно само визуално и с тънка тел.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  може да е от китайски фреон,даже преди да смените каквото и да е пробвай с друг фреон,защото и при мене беше попаднала една бутилка китайски и такива налаганя държеше

                  Коментар


                    #10
                    А поглеждал ли си радиатора на климатика-кондензатора, чист ли е или е "тапа". Някога мил ли си го?
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #11
                      А поглеждал ли си радиатора на климатика-кондензатора, чист ли е или е "тапа". Някога мил ли си го?
                      Колега , в началото на това ,,повествование '' съм писал , че и радиатора , и кондензатора са чисто нови и в гаранция
                      FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                      FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                      Коментар


                        #12
                        Обратно мри/ Масторите /
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте, понеже ще сменявам дехидратор и пресостат ( гасне ми компресора в жегите, а колата и работят вентилаторите само на първа и рядко на втора степен, фреона ми е зареден с машина) колко трябва да е високото налягане в жегите и при какво налягане трябва да пуска втора степен вентилатора.
                          Благодаря.
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #14
                            Има и друг вариант- прекалено голямо количество фреон. Или е излъгала машината в зареденото количество и е заредила повече (случи ми се на брат ми на бравото- вдига до 30бара и изключва компресора) , или не е вярна информацията въведена като количество за модела. Най-лесно е да и сложите по-малко количество и да видите дали налягането остава в нормални граници.
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              Румен_Хинчев написа: Преглед на мнението
                              Колега , в началото на това ,,повествование '' съм писал , че и радиатора , и кондензатора са чисто нови и в гаранция
                              Извинения за което!
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X