Flow написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатикът ми работи на 25 бара !!! ФИАТ КРОМА 2.4 Mjet 2007 г.
Collapse
X
-
pi4_s_bravo написа: Преглед на мнениетоИма и друг вариант- прекалено голямо количество фреон. Или е излъгала машината в зареденото количество и е заредила повече (случи ми се на брат ми на бравото- вдига до 30бара и изключва компресора) , или не е вярна информацията въведена като количество за модела. Най-лесно е да и сложите по-малко количество и да видите дали налягането остава в нормални граници.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоРумене айде чожум лятото свърши. сега ще видя един младеж в делиорманско дали може да го погледне.
Свързах се с човека , но само с вентилаторите може да се занимае.
Остана ТРВ-то , но климатичният майстор определено не му се занимава , пък днес ми настръхна косата като видях как урдулешката разкачаха бронята и вадиха фара . Направо няколко пъти ги хващах за лапите и ръмжах. Успяха само един болт да скъсат , който хваща бронята към калника.
Минава ми една еретична мисъл да взема да откачам таблото вече сам и да го набарам туй ТРВ , след което ще закарам колата на клиЗматичен майстор.
Пък жегите ще продължат по други широчини географскиFIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
ТРВ-то по принцип е дуракустойчив елемент и рядко се разваля.
Казваш, че имаш 30 бара високо налягане, но не споделяш за ниското налягане какви са му показанията. Това може да подскаже или отрече възможен проблем с ТРВ-то или да те насочи към друго за проверка.
В случая аз виждам един проблем, който може да те прати да сменяш куп ненужни неща, без да е потвърдено в най-голяма степен възможността за провал на нарочения елемент.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:ТРВ-то по принцип е дуракустойчив елемент и рядко се разваля.
Казваш, че имаш 30 бара високо налягане, но не споделяш за ниското налягане какви са му показанията. Това може да подскаже или отрече възможен проблем с ТРВ-то или да те насочи към друго за проверка.
В случая аз виждам един проблем, който може да те прати да сменяш куп ненужни неща, без да е потвърдено в най-голяма степен възможността за провал на нарочения елемент.
Голямата драма е , че това майсторче ( а май се очертава да е по-малката злина от всички останали ) , с усмивка отхвърля всички съвети , които съм получавал от колеги , с твърдението , че едва ли не не се е родил човекът , който ще го учи.
Почна да ми предлага вариант с монтаж на допълнителен пресостат , който щял да бъде вързан с реле , че да управлявал вентилаторите .
Отхвърлих подобна дивотия начаса .
Сега ще ходя при приятел да им баем на тези перки, че да видим.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Румен_Хинчев написа: Преглед на мнениетоВО , благодаря за мнението ! С риск да те обидя , подобен съвет ми даде и pplk преди седмица .
Голямата драма е , че това майсторче ( а май се очертава да е по-малката злина от всички останали ) , с усмивка отхвърля всички съвети , които съм получавал от колеги , с твърдението , че едва ли не не се е родил човекът , който ще го учи.
Почна да ми предлага вариант с монтаж на допълнителен пресостат , който щял да бъде вързан с реле , че да управлявал вентилаторите .
Отхвърлих подобна дивотия начаса .
Сега ще ходя при приятел да им баем на тези перки, че да видим.
За това попитах само за едно, което не съм видял в тази тема като резултат. И пак ще попитам - какво е ниското налягане, когато високото е 25 бара и дали двете налягания по манометри се държат стабилно, без да подскачат стрелките?
И след като дадеш информация за ниското налягане и като го съпоставиш с температурата на изпарителя, то ще може много по-точно да се предположи къде би могъл да се крие проблемът и относително точно да се отхвърли възможен проблем с ТРВ-то.
И всичко това го пиша, за да може по-точно да се насочим към проблема с допълнителни въпроси-отговори, преди да започнеш да разглобяваш колата излишно.
п.п. Ако на мен някой ми каже така, както твоя майстор, директно му забивам въпроса защо ако е толкова добър, няма решение в рамките на един ден на този проблем? Щом няма решение на проблема, то очевидно му трябва помощ. И ако се обиди след това, то значи този човек не е твоя, който може да ти помогне. Още повече, че получава съвети, които може да ги обмисли като варианти и то напълно безплатно.Последна редакция от BO; 16.08.2017, 10:12.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Работата дойде до вентилатора на климатика.
В блока с релета беше открит виновника , беше зачистен , а накрая беше монтирано друго реле......обаче проблемът още не е решен.
Вентилаторът работи когато си иска и както си иска.
Направо ми писна !!!FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар