Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Охлаждане Стило 1.6 2002г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Охлаждане Стило 1.6 2002г.

    Здравейте, след като дълго време само чета, дойде и моят ред да пиша във форума. Надявам се да съм уцелил правилния раздел.

    Колата е Стило 1.6 2002г. с климатроник и ГИ Фобос. Сега в жегите забелязвам следния проблем - при 30+ градуса навън и изкачване на баир (а рядко и на прав участък) с включен климатроник градусите започват да се вдигат над 90 (отиват към следващото отделение, но не го преминават). Миналата неделя, прибирайки се от Пловдив към София се получи поне 4 пъти като всеки път се принуждавах да изключвам климатика и да отнемам скоростта. По магистралата не съм вдигал повече от 130, средна скорост 110. Трудно ми е да си обясня как в градски условия нямам проблем, а когато карам със 100 + км/ч извънградско температурата на водата (антифриза) се покачва.

    В градски условия не съм имал проблеми в най-големите жеги и задръствания (Пловдив и София).

    Въпросът ми е нормално ли е и случва ли се на някой друг? Скоро смених водна помпа, антифриз съответно, ангренажът е сменен също преди 2000 км.

    В събота се надявам да успея да я закарам да я видят. Исках просто преди това да разбера дали е нещо нормално и какво да очаквам евентуално.

    Предварително благодаря.

    #2
    нормално е
    можеш да измиеш радиаторите с пароструика за твое спокойствие.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      нормално е
      можеш да измиеш радиаторите с пароструика за твое спокойствие.
      Много благодаря за бързия отговор. Има ли вариант да прецакам нещо като пръскам към радиатора?

      Иначе майсторът ми каза същото (няма от какво да се притеснявам) - че когато съм в движение и климатикът е пуснат, компресорът му загрява много и съответно нагрява радиатора, затова и се получава повишаването на температурата, т.е. нямам от какво да се притеснявам.

      Коментар

      Working...
      X