Колата е Мултипла бипауър. Климатика не беше пускан около 10 години.Дойде му и на него реда.При надуване с азот от 15 бара след около 2-3 часа остават 14 бара.Машината за пълнене не отчита пропуски а е нова, съвременна... След зареждане с фреон всичко си работи както трябва. Майстора пусна оцветител и няма пропуски никъде вън по системата. Разглобих си таблото, открихме достъп до вътрешното радиаторче, и там се показаха леки точици от оцветителя. Ясно пропуска е малък някъде около радиаторчето.
Сега има няколко варианта:
- Нов радиатор ъпсурт 200-400 лева само за него.Иначе най-правилен ремонт.
- Инжекция за спиране на теча - 30 лв но вероятност за успех 50/50 ненадеждно според мен.
- Лепене/запояване на радиаторчето тънка работа ама ако стане веднага ще се знае и може би най приемливо като цена/надеждност а и ще ми остане оригиналния радиатор.
- И на края ревизия на всшчки снопове кабели така и така е разглобено таблото вече видях 3 протрити и пускане на Мексиканския климатик
Вече ме мързи да хвърлям пари и време и за климатика, и се двоумя кой вариант за сагата по ремонта да избера.
Моля за съвет как е най добре да продължа.
Ако имам късмет може и само някоя връзка да е изпуснала...
Сега има няколко варианта:
- Нов радиатор ъпсурт 200-400 лева само за него.Иначе най-правилен ремонт.
- Инжекция за спиране на теча - 30 лв но вероятност за успех 50/50 ненадеждно според мен.
- Лепене/запояване на радиаторчето тънка работа ама ако стане веднага ще се знае и може би най приемливо като цена/надеждност а и ще ми остане оригиналния радиатор.
- И на края ревизия на всшчки снопове кабели така и така е разглобено таблото вече видях 3 протрити и пускане на Мексиканския климатик
Вече ме мързи да хвърлям пари и време и за климатика, и се двоумя кой вариант за сагата по ремонта да избера.
Моля за съвет как е най добре да продължа.
Ако имам късмет може и само някоя връзка да е изпуснала...
Коментар