Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Слабо духа в краката - Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Слабо духа в краката - Браво 2

    Колеги, откакто взех бравото все ми правеше впечатление, че въздухът в краката е много слаб - направо полъх - и горе-долу еднакъв, при което и да е положение на клапата. Преди зимата не му обръщах внимание, ама по студовете ми замръзнаха краката. Като обърна врътката да духа само долу, от таблото започва да се чува едно бучене, все едно въздухът се чуди откъде да излезе, но не отива накъдето трябва. Естествено, реших тази неделя да го ремонтирам, но днес един колега със Сивик'06 ми каза, че и при него в краката духа много слабо в сравнение със стария му Сивик.

    Въпросът е дали при всички нови браво, крома и пр. е така, за да не го отворя и да се окаже, че е фабрично, щото на модерния човек лесно му изстиват краката или де да знам аз що.
    браво 1,6/90 - 09 г.

    #2
    При мен също духа слабо в краката, но не съм го мислил, защото на зададена температура и ауто вътре става баня.

    п.п. Замислих се, хараса ми . При мен струята е насочена надолу, ако духа много силно и не е изчистено, сигурно ще е неприятно, но може и да бъркам.
    Последна редакция от k76; 03.03.2017, 07:21.
    Либра 1,9 жтд 2000г. LX
    Фиат Крома 1,9 2009г.
    Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

    Коментар


      #3
      slonikon написа: Преглед на мнението
      Колеги, откакто взех бравото все ми правеше впечатление, че въздухът в краката е много слаб - направо полъх - и горе-долу еднакъв, при което и да е положение на клапата. Преди зимата не му обръщах внимание, ама по студовете ми замръзнаха краката. Като обърна врътката да духа само долу, от таблото започва да се чува едно бучене, все едно въздухът се чуди откъде да излезе, но не отива накъдето трябва. Естествено, реших тази неделя да го ремонтирам, но днес един колега със Сивик'06 ми каза, че и при него в краката духа много слабо в сравнение със стария му Сивик.

      Въпросът е дали при всички нови браво, крома и пр. е така, за да не го отворя и да се окаже, че е фабрично, щото на модерния човек лесно му изстиват краката или де да знам аз що.
      Стана ми интересно, защото от време на време чета за тези клапи и като знам, че при мареята е скапана си викам дано.......
      Сега се връщам от браво-2. Положението тук е следното, при вентилатор на максимални обороти.
      Най-добро е обдухването на предното стъкло, мн.добър поток, положение "горе".
      Положение "среда", също е добър потока, но с идея по-слаб в централната конзола, защото се праща въздух и на страничните клапи, стъкла а и на задната станция.
      Положение "долу", най-слаб поток, но там също има разпределение на въздух не само в краката отпред, но и в краката на задните пасажери (под предните седалки).
      Забелязах, обаче, че при едновременно включени положения "среда"и"долу" и при следващо изкл. на "среда" и преход към положение "долу", по време на затваряне на клапата на централната конзола, струята на въздуха долу в краката е мн. добра, а после намалява, но я има, върви въздух. И при мен се чува един шум на блъскане на въздух в средната клапа. Това ме навежда на мисълта, че долната клапа в първия момент се отваря добре и после се притваря, или че просто не се отваря колкото трябва, или че така е разположен вентилатора спрямо въздуховодите, знам ли? Нека и други колеги да дадат мнения и тогава да правим заключения.
      Друго което мога да напиша е, че никога не съм ползвал вентилатора на макс., напротив върви на положение до първа четвърт, мн. рядко до средата, защото както писа колега по-горе, отоплението на купето няма забележки. И една моя грешка отчитам сега, обикновено карам на трите отворени положения и нищо че климатроника при първоначално тръгване си движи клапите, знаете как, при всяко каране на колата, клапите трябва да се превключват ръчно , поне веднаж, защо не два пъти, за да се задвижат, защото едно нещо не се ли движи си остава на едно място.
      Последна редакция от Flow; 06.03.2017, 00:12.
      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

      Коментар


        #4
        Напредък Колеги, след като няколко дни по време на движение движа положенията (клапите), забелязвам увеличаване на струята в краката.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #5
          може клапата да не отваря задтваря както трябва
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар

          Working...
          X