Здравейте,
скоро си закарах колата за смяна на ангренаж, водна помпа и т.н, но след това парното ми спря да духа топло както преди. Опитах се да обезвъздуша сам радиатора от двете пробки, но без успех. Някой имал ли е подобен проблем? Оставих колата да загрее с отворена капачка и отвих пробките, за да изкара въздуха. Когато отвори термостата радиатора си става горещ и сякаш няма повече въздух. Тогава парното в колата духа много топло. После като тръгна и покарам малко парното пак почва да духа хладно. Слизам и пипам радиатора, а той студен. Нормално ли е това? На датчика на таблото колата е загряла напълно.
Поздрави
скоро си закарах колата за смяна на ангренаж, водна помпа и т.н, но след това парното ми спря да духа топло както преди. Опитах се да обезвъздуша сам радиатора от двете пробки, но без успех. Някой имал ли е подобен проблем? Оставих колата да загрее с отворена капачка и отвих пробките, за да изкара въздуха. Когато отвори термостата радиатора си става горещ и сякаш няма повече въздух. Тогава парното в колата духа много топло. После като тръгна и покарам малко парното пак почва да духа хладно. Слизам и пипам радиатора, а той студен. Нормално ли е това? На датчика на таблото колата е загряла напълно.
Поздрави