Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парното духа студено на празен ход ПУнто мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    То и на мен доскоро ми сълзеше радиатора и се чудех защо от време на време стрелката хуква към червеното,ама като започнах да доливам се уплаших.
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #17
      Имам същия проблем. Пунтото ми, бензиново Мк2, в продължение на 5 години беше с отлично парно, топлеше идеално.
      Ама от тази зима забелязвам, че двигателят загрява, но парното започва да духа топло чак след 20-30 мин. каране на загрят двигател. Термостатът ми е сменен преди 2 години. Отначало духа съвсем слабо топло и изведнъж сякаш се отпушва. Та искам и аз да попитам откъде да започна търсенето. Един колега беше споменал за задръстени тръби/радиаторче, това как се прочиства?
      И един страничен въпрос, ще ме прощавате за невежеството - освен основния термостат - има ли и допълнителен, който да пуска антифриза към парното или не?
      _________________________
      FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

      Коментар


        #18
        тук си мисля за задръстено радиаторче-продухай го и пробвай

        Коментар


          #19
          Ще го продухам колеги, само да ми кажете как става точно това
          ? Мерси

          Коментар


            #20
            Ще го продухам колеги, само да ми кажете как става точно това
            ? Мерси
            Откачаш маркучите в коша които отиват към радиаторчето след което маркуч от чешмата с пълно налягане като първо вкарваш в единия маркуч после обръщаш в другия маркуч като чакаш да потече бистра вода и при двата.Успех
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #21
              Здравей, колега. Винаги ли си го имал този проблем или ти се е появил сега - за първа зима? Имаш ли идея как ти е вързан кръга на водата на изпарителя - паралелно или последователно на нормалния кръг. Имам същия проблем при ФИАТ Браво 2, 2008г., но го карам за първа зима и тази есен сложих газ. Ходих на диагностика в Ауто Италия и там ми казаха, че проблема е в паралелното свързване на кръга на изпарителя, но се зачетох тези дни и изглежда това е глобален въпрос - има много мнения почти във всички форуми. Та ако си слагал скоро газ-та и това ти е първа зима с тази кола, можеш да се замислиш и ти в тази насока.

              Поздрави

              Коментар


                #22
                Колега не е от газовата защо се появи сега тази зима, иначе други ми казваха, че може да е от това проблема, но не е.Газова имам от 3 години тази зима за първи път се случва. благодаря за съвета.Поздрави

                Коментар


                  #23
                  парно

                  А как трябва ПРАВИЛНО да се свърже отоплението на изпаритля с антифриза
                  последователно или паралелно
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    kluchar написа: Преглед на мнението
                    А как трябва ПРАВИЛНО да се свърже отоплението на изпаритля с антифриза
                    последователно или паралелно
                    Правилно според кой?Тази тема е безкрайна,всеки си има мнение и всеки е прав!
                    Чети мануала на производителя на газовата!
                    OVB X18XE1 седан+ГИ

                    Коментар


                      #25
                      както и да го свържете все е тая в оная,разлика никаква.виждал съм и двата варианта и проблем никакъв

                      Коментар

                      Working...
                      X