Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вентилаторът на парното на Крома не работи на нито една степен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вентилаторът на парното на Крома не работи на нито една степен

    Колеги вчера сутринта установих, че вентилатора на парното не духа на нито една степен. Предпазителя е ОК, какъв може да е проблема? Някой има ли схема как се сваля този вентилатор?

    Преместена. Редактирано заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    #2
    Колега , малко смотано се сваля ,но преди да го свалиш не е лошо да извадиш буксата която влиза в него - намира се под жабката и да замериш самия вентилатор понеже вероятността той да е сдал багажа е твърде малка .А филтъра на купето сменян ли е?
    koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

    Коментар


      #3
      Да смених филтъра на купето края на лятото. След като вероятността самия вентилатор да е сдал багажа и бушона е ок, т.е. да търся проблема в захранването на самия вентилатор така ли ?
      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

      Коментар


        #4
        Абсолютно , но все пак замери вентилатора никога няма 100% гаранция !
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #5
          Вентилатора е над краката на пасажера, сваля се сравнително лесно и може да го тестваш. Въпроса е дали резисторния блок който му управлява степените дали е здрав, твърде вероятно е проблема да е в него.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Преди време на дядо ми(на жената баща и ) имаше такъв проблем оказа се резисторният блок, намерих един за 25лв втора ръка и всичко си дойде на мястото(обаче трудно се намират крома не е много населена в БГ)

            Коментар


              #7
              Къде се намира този резисторен блок?

              ПП. Вчера след работа взе че тръгна сам и тази сутрин също си бачкаше...
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                #8
                noriaga написа: Преглед на мнението
                Къде се намира този резисторен блок?

                ПП. Вчера след работа взе че тръгна сам и тази сутрин също си бачкаше...
                Колега имаш хлабава връзка - проследи кабелите от буксата която влиза във вентилатора до резисторното управление !!!
                koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                Коментар


                  #9
                  Веротно във врътката за степените, пистата на първа степен е нагоряла и когато даде добър контакт тръгват всички, а понякога като не дава нищо не тръгва. До колкото знам през тази степен минават тоците за всички степени. При мен беше точно това, а ваднето на това копче е приключение. Поне при мен на Бравата беше доста трудно.

                  Направи следната проба - когато спре да работи, пусни климатика и ако духне вентилатора на първа степен значи проблема е 100% във врътката.
                  Тока за вентилатора при включен климатик не минава през врътката, а директно включва вентилатора на първа степен.
                  Последна редакция от nikawr; 07.12.2016, 11:18.
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #10
                    Колега при Крома не е с врътки а с бутони. Пусках климатика (когато не работеше) но нищо не се случваше. Както и да е от вчера проработи само, но в събота ще огледам за какво става въпрос
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      #11
                      Резисторните блокове на парното особено тези с повечко електроника вътре обичат да правят такива номера ту работят,ту спират. При Крома се намира в корпуса на вентилатора резисторния блок.
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Запушена ти е дренажната тръба, вентилатора "гълта" вода и блокира. Масов проблем при Крома. Сваляш, почистваш, смазваш и пак си в играта.
                        П.П. Да не пропуснеш да почистиш дренажа.
                        207 тиква автомат
                        новокромаджия 2.4 печка

                        Коментар


                          #13
                          Запушена ти е дренажната тръба, вентилатора "гълта" вода и блокира. Масов проблем при Крома. Сваляш, почистваш, смазваш и пак си в играта.
                          П.П. Да не пропуснеш да почистиш дренажа.
                          Това ще го проверя 100%. Благодаря колеги
                          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                          Коментар


                            #14
                            Проработи, но пак ще спре - е някога.
                            Слаба електрическа връзка или резисторния блок - както са писали колегите по-горе.
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              #15
                              Запушена ти е дренажната тръба, вентилатора "гълта" вода и блокира. Масов проблем при Крома. Сваляш, почистваш, смазваш и пак си в играта.
                              П.П. Да не пропуснеш да почистиш дренажа.
                              Бихте ли ми казали, къде и с какво трябва да се смаже. При мен си работи вентилатора, но на моменти така скърца, че не се трае
                              Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                              ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                              Коментар

                              Working...
                              X