Привет!
Наскоро взех Палио 1.2 60к.с. 188А4-мотор '02г.
Просто като войнишко канче - единствените екстри са серво, ел.стъкла, климатик и центр.закл. - няма даже оборотомер, камо ли АБС, или еърбеци - ама такова му върши перфектна работа на баща ми - да си ходи по лозята и на село.
Единствено ме тормози показанието показанието на таблото за температурата. Като загрее се вдига съвсем малко - едвам стига първата четвърт на скалата. Стария собственик каза, че си е била така откакто те я карат, а и били сменили термостат преди няколко години, като я купили...
И аз първо си помислих за термостат, но държи маркучите до радиатора студени, докато не загрее. Закачих я и на диагностика (Делфи) и там си показва нормална работна температура - около 90гр. като включва коректно и вентилатора. Обаче стрелката на таблото едвам се повдига от началното положение и реално на таблото не може да се вярва...
Та логично следващото заподозряно е датчика за температура. Той обаче е един за еку-то и таблото - с четири пина - и е заедно с фланеца, по този случай го намирам за между 120 и 70лв, че и го няма наличен във Варна. И въпросът ми е дали някой друг се е сблъсквал с подобен казус (било то и при Пунто, или Панда)? Да не би да сменя датчика, пък показанието пак да остане нереално - примерно да има някакъв типичен бъг в таблото?!? Не намирам и какви трябва да са съпротивленията и кои пинове са за таблото...
Благодаря предварително!
Наскоро взех Палио 1.2 60к.с. 188А4-мотор '02г.
Просто като войнишко канче - единствените екстри са серво, ел.стъкла, климатик и центр.закл. - няма даже оборотомер, камо ли АБС, или еърбеци - ама такова му върши перфектна работа на баща ми - да си ходи по лозята и на село.
Единствено ме тормози показанието показанието на таблото за температурата. Като загрее се вдига съвсем малко - едвам стига първата четвърт на скалата. Стария собственик каза, че си е била така откакто те я карат, а и били сменили термостат преди няколко години, като я купили...
И аз първо си помислих за термостат, но държи маркучите до радиатора студени, докато не загрее. Закачих я и на диагностика (Делфи) и там си показва нормална работна температура - около 90гр. като включва коректно и вентилатора. Обаче стрелката на таблото едвам се повдига от началното положение и реално на таблото не може да се вярва...
Та логично следващото заподозряно е датчика за температура. Той обаче е един за еку-то и таблото - с четири пина - и е заедно с фланеца, по този случай го намирам за между 120 и 70лв, че и го няма наличен във Варна. И въпросът ми е дали някой друг се е сблъсквал с подобен казус (било то и при Пунто, или Панда)? Да не би да сменя датчика, пък показанието пак да остане нереално - примерно да има някакъв типичен бъг в таблото?!? Не намирам и какви трябва да са съпротивленията и кои пинове са за таблото...
Благодаря предварително!
Коментар