Здравейте.
Проблема е, че независимо от всичко, след запалване на двигателя, компресора зацепва. Не успях да открия никаква схема на инсталацията на климатика, която да ми помогне. Първо проверих релето което е на кутията с бушоните под капака, но проблема си остава и с друго реле. Вадя бушона от вътре, който е за панела с врътките, но отново се включва. Изнамерих и релето, което щтрака, когато натисна бутона за вкл. на климатика, но и без него пак си тръгва. Компресора зацепва всеки път, копчето вътре на бутона не свети ако не го натисна и също така не си вдига оборотите ако не е натиснато.
Извода е:
- не е от шайбата, защото като сваля релето отпред или бушона не тръгва
- не е от външното реле (изпробвано с дрго)
- не е от вътрешното реле(и със свалено си тръгва)
- не е от панела за управление(и със свален бушон тръгва)
Какво друго има по веригата? Моля някой да помага, че зима идва
Проблема е, че независимо от всичко, след запалване на двигателя, компресора зацепва. Не успях да открия никаква схема на инсталацията на климатика, която да ми помогне. Първо проверих релето което е на кутията с бушоните под капака, но проблема си остава и с друго реле. Вадя бушона от вътре, който е за панела с врътките, но отново се включва. Изнамерих и релето, което щтрака, когато натисна бутона за вкл. на климатика, но и без него пак си тръгва. Компресора зацепва всеки път, копчето вътре на бутона не свети ако не го натисна и също така не си вдига оборотите ако не е натиснато.
Извода е:
- не е от шайбата, защото като сваля релето отпред или бушона не тръгва
- не е от външното реле (изпробвано с дрго)
- не е от вътрешното реле(и със свалено си тръгва)
- не е от панела за управление(и със свален бушон тръгва)
Какво друго има по веригата? Моля някой да помага, че зима идва
Коментар