Мъките ми продължават. Първо малко предистория. Преди година и половина се ударих леко. В следствие на което, смених двата радиатора и се оказа, че има скъсана тръбичка на входа на дехидратора. Тогава не я смених и от тогава не бях включвал климатика. Да уточня, че преди това си работеше съвсем нормално. Тази година обаче ми писна да се пържа в колата и реших да възстановя системата. Взех от колега от форума скъсаната тръбичка в комплект с дехидратор. Вчера всичко беше монтирано на място. След това вакумиране на системата. Оставихме я на манометри на вакум около 10-15 мин. стрелките не мръднаха. След това пристъпихме към пълнене. Мисля, че пълненето беше от страна на ниското. Пълненето стана с автоматична везна, която я нагласихме да изключи на 620 гр. По средата на зареждането, запалих и включих климатика. Шайбата се задейства и компресора завъртя. И от там на татък НИЩО. Всички врътки ги ръчках на всички посоки и пак нищо. В купето въобше не влиза студен въздух. Духа въздух с температура на околна среда. Нагласих го на HI, веднага почна да духа горещо, след това на LOW и пак околна температура. Незнам какво да правя и какво да гледам. След като го заредихме и оставихме да работи му закачихме манометрите на високото и ниското. Показанията бяха: високо около 14-15 bar, ниско около 1.5-1.8 bar. Тези стойности при околна температура около 33-34 гр. Целзий.Челния радиатор е сравнително чист. Друго не се сещам вече какво да пиша. А и още нещо се сетих. Като се пусне компресора от централните духалки се чува нещо като свистене. Това свистене не се влияе от вентилатора. Като го изключа и постепенно утихва свистенето.Всякъкви съвети ще са ми полезни. Благодаря отново предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
компресора включва, фреон на max(620 г), студ ЙОК
Collapse
X
-
Дехидратора е вид филтър и тая част по принцип....избягвай да я взимаш втора ръка, защото не знаеш какво купуваш. За колко толкова евтино ще го вземеш втора ръка, като нов не вярвам да е повече от 50 лева?Но налягането ти е в норма, което значи, радиаторчето си е на място, изпарението върви нормално, остава нещо по клапите да не ти е наред.
Коментар
-
Да допълня наблюдения от вчера. Бях пуснал климатика след работа на връщане. Разстояние около 10 км. Компресора работеше през цялото време. Не е изключвал самичък. Духа си топло. Свистенето за което споменах беше на "приливи и отливи". Демек ту намаляваше до печети изчезване, ту се появяваше. Като се прибрах отворих капака и бутах тръбите, които влизат и излизат от купето. И двете са топли. Конденз няма под колата.
Коментар
-
klima написа:Пипни тръбата от дехидратора към купето. Трябва да е топла до гореща. Ако е хладна свменяй дехидратора с нов. Под 30лв е.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Преди ТРВ -то има цедка и най-вероятно е запушена. "Лекува" се с коресилин, като откачаш тръбите от компресора, наливаш в дебелата/ смукателна/ тръба около 50гр. и продухваш през нея с въздушен компресор. Повтаряш процедурата 3-4 пъти, след което оставяш системата отворена 1-2 дни и зареждаш с фреон. Същия проблем имаше Бравото на жена ми и го оправих по този начин.Поздрави!207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
pplk написа:Преди ТРВ -то има цедка и най-вероятно е запушена. "Лекува" се с коресилин, като откачаш тръбите от компресора, наливаш в дебелата/ смукателна/ тръба около 50гр. и продухваш през нея с въздушен компресор. Повтаряш процедурата 3-4 пъти, след което оставяш системата отворена 1-2 дни и зареждаш с фреон. Същия проблем имаше Бравото на жена ми и го оправих по този начин.Поздрави!
Коментар
-
Точно! Ако има възможност да продухаш само изпарителя, но задължително обратно на движението на фреона, би било по-добре. По спомен на Бравото не ставаше. Имай предвид, че не трябва да остава никакъв кореселин в системата и по никакъв повод не трябва да попада в компресора. Продухваш с въздух максимално дълго време. Ако има някакво запушване по системата, 99% е в цедката преди ТРВ-то.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар