Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разхермртизирана климатична система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разхермртизирана климатична система

    Привет на компанията.Глождят ме едни въпроси и не ми дават покой в тези русенски жеги. Та става въпрос за това. Малко предисловие. Преди година и половина спрях в задницата на един бус. Колата я оправих, нямам проблеми с геометрии и т.н. Но от удара имам или скъсана климатична тръба или дехидратор. В нея област беше удара и там бяха най-големи щети. Та въпросът ми е ще имам ли проблеми ако взема втора ръка дехидратор и тръбичка и си напълня системата с фреон или дехидратора трябва задължително да е чисто нов. С хладилна и климатична техника съм абсолютно бос. А чувам различни коментари. Едни казват, че няма проблем, други, че след като е била разхерметизирана системата толкова време, въобще нямало да тръгне нормално, че трябвало само чисто нов дехидратор, да не съм вземал използван и т.н. Не знам какво дапрявя. Ще съм благодарен за съвет от хора имали подобен проблем или запознати тези системи. Благодаря предварително, че на +38 градуса без клима е гадно. Изнежихме се вече, не е като едно време.
    Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
    Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

    #2
    Извинявам се на колегата, но аз съм също с подобен проблем, при мен понеже от новият изпускателен колектор не мога да монтирам едната тръба на компресора и седи отворено докато намеря друга такава от Пунто 1.8, та казаха ми че като седи така отворено компресора е заминал и трябва да го сменям, вярно ли е това?
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    Коментар


      #3
      Интересно. И мен ме интересува пряко точно това, което е написал колегата отгоре.
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Дали ще има проблем ще се разбере като се зареди системата.А дотогава е добре дупките да се увият с изолирбанд,че да не влизат боклуци вътре!
        OVB X18XE1 седан+ГИ

        Коментар


          #5
          Сменил съм достатъчно скъсани тръби точно на входа/изхода на компресора,карани по месец докато им дойде време за смяна. Досега още нямам случай на нетръгнал или повреден следствие на отворената система компресор, не е добре,но не е нещо фатално. По питането на първия колега пуснал темата- ако не са окислени,спукани и т.н дехидратора по възможност им смени само гумичките на тръбите които ще разкачаш- всеки който пълни климатици трябва да има кутийки с различни о-пръстени за тая цел.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            кола

            Не може да се повреди компесора ако не роботи -от скъсана тръбичка това е мит че се разваля Слагаш тръбичката дали ще е залепят или нова поне сега има много коли на части и може да се вземе Аз едно време лепих една тръбичка беше скъсана точно на входа към купето и човека е смени бързо Аз бях оставил голямата гайка и трудно е развих ама след доста зор се оправих
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Благодаря за поясненията, полезни са. Но основния ми въпрос е дали мога да използвам дехидратор втора употреба или трябва като се слага задължително да е чисто нов запечатан?
              Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
              Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

              Коментар


                #8
                Можеш защо да не можеш. Но задължително смени О пръстените на всички връзки
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  evgeni85 написа:
                  Можеш защо да не можеш. Но задължително смени О пръстените на всички връзки
                  Благодаря, това ми трябваше като отговор.
                  Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                  Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                  Коментар


                    #10
                    Дехидратора е консуматив. Той е филтъра на фреона. Все едно да си купиш втора употреба въздушен нфилтър за колата. Ако е запушен дехидратора който ще купиш не се знае дали ще аботи коректно климатика. Сам преценявай.

                    Коментар

                    Working...
                    X