Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура термостат---> Обезвъздушаване охл. с-ма.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гарнитура термостат---> Обезвъздушаване охл. с-ма.

    Здравейте момчета, забелязах че имам теч от гарнитурата на термостата не губи много, но ми се ще да го оправя този проблем.Гарнитурата по магазините не я намирям явно ще бъде със силикон. За да я сменя трябва да източа системата и след това да я обезвъждуша, което не знам точно как става. Кажете как да действам колко са общо пробките, знам само тази на радиатора. Как е най-правилният начин за обезвъздушаване, прочетох доста теми, всеки казва различно!? Плюс това не знам кога за последно е сменян антифриза.Теча ми е от номер 10. Колата е Пунто 1.
    Прикачени файлове
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    #2
    Тази гарнитура се продава като отделна част и даже има избор от производители на цена от няколко лв. Обезвъздушаването е лесно, само от въпросната пробка на радиатора е достатъчно в твоя случай. Сложно става ако се сваля радиатора на парното, което в случая не те касае.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      wwalker написа:
      Тази гарнитура се продава като отделна част и даже има избор от производители на цена от няколко лв. Обезвъздушаването е лесно, само от въпросната пробка на радиатора е достатъчно в твоя случай. Сложно става ако се сваля радиатора на парното, което в случая не те касае.
      Каква е последователността при обезвъдушаването, колега? И как мога да резбера дали е обезвъздушена системата след това?
      Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

      Коментар


        #4
        В твоя случай източваш от долния маркуч на радиатора. Сменяш гарнитурата на термостата. Наливаш бавно обратно антифриза примерно през цедка да обере боклуците. Палиш и като загрее леко отвиваш пробката с някакви примерно кожени ръкавици да не се изгориш. Не я развиваш докрай, а леко и внимателно. Като текне лека струйка от там завиваш обратни и готово.Тя сама ще се обезвъздуши и да е останало въздух. Трудно е когато се сваля радиатора на парното. Ти него в случая не го източваш.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          wwalker написа:
          В твоя случай източваш от долния маркуч на радиатора. Сменяш гарнитурата на термостата. Наливаш бавно обратно антифриза примерно през цедка да обере боклуците. Палиш и като загрее леко отвиваш пробката с някакви примерно кожени ръкавици да не се изгориш. Не я развиваш докрай, а леко и внимателно. Като текне лека струйка от там завиваш обратни и готово.Тя сама ще се обезвъздуши и да е останало въздух. Трудно е когато се сваля радиатора на парното. Ти него в случая не го източваш.
          Благодаря, за информацията колега!!! Само да намеря гарнитурката и започвам.
          Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            В твоя случай източваш от долния маркуч на радиатора. Сменяш гарнитурата на термостата. Наливаш бавно обратно антифриза примерно през цедка да обере боклуците. Палиш и като загрее леко отвиваш пробката с някакви примерно кожени ръкавици да не се изгориш. Не я развиваш докрай, а леко и внимателно. Като текне лека струйка от там завиваш обратни и готово.Тя сама ще се обезвъздуши и да е останало въздух. Трудно е когато се сваля радиатора на парното. Ти него в случая не го източваш.
            Оказа се,че трябва и от пробката на маркуча на парнотото да се обезвъздуши. Не теква антифриз от пробката на радиатора, от другата тече.
            Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

            Коментар

            Working...
            X