Здравейте момчета, забелязах че имам теч от гарнитурата на термостата не губи много, но ми се ще да го оправя този проблем.Гарнитурата по магазините не я намирям явно ще бъде със силикон. За да я сменя трябва да източа системата и след това да я обезвъждуша, което не знам точно как става. Кажете как да действам колко са общо пробките, знам само тази на радиатора. Как е най-правилният начин за обезвъздушаване, прочетох доста теми, всеки казва различно!? Плюс това не знам кога за последно е сменян антифриза.Теча ми е от номер 10. Колата е Пунто 1.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гарнитура термостат---> Обезвъздушаване охл. с-ма.
Collapse
X
-
wwalker написа:Тази гарнитура се продава като отделна част и даже има избор от производители на цена от няколко лв. Обезвъздушаването е лесно, само от въпросната пробка на радиатора е достатъчно в твоя случай. Сложно става ако се сваля радиатора на парното, което в случая не те касае.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
-
В твоя случай източваш от долния маркуч на радиатора. Сменяш гарнитурата на термостата. Наливаш бавно обратно антифриза примерно през цедка да обере боклуците. Палиш и като загрее леко отвиваш пробката с някакви примерно кожени ръкавици да не се изгориш. Не я развиваш докрай, а леко и внимателно. Като текне лека струйка от там завиваш обратни и готово.Тя сама ще се обезвъздуши и да е останало въздух. Трудно е когато се сваля радиатора на парното. Ти него в случая не го източваш.
Коментар
-
wwalker написа:В твоя случай източваш от долния маркуч на радиатора. Сменяш гарнитурата на термостата. Наливаш бавно обратно антифриза примерно през цедка да обере боклуците. Палиш и като загрее леко отвиваш пробката с някакви примерно кожени ръкавици да не се изгориш. Не я развиваш докрай, а леко и внимателно. Като текне лека струйка от там завиваш обратни и готово.Тя сама ще се обезвъздуши и да е останало въздух. Трудно е когато се сваля радиатора на парното. Ти него в случая не го източваш.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
-
wwalker написа:В твоя случай източваш от долния маркуч на радиатора. Сменяш гарнитурата на термостата. Наливаш бавно обратно антифриза примерно през цедка да обере боклуците. Палиш и като загрее леко отвиваш пробката с някакви примерно кожени ръкавици да не се изгориш. Не я развиваш докрай, а леко и внимателно. Като текне лека струйка от там завиваш обратни и готово.Тя сама ще се обезвъздуши и да е останало въздух. Трудно е когато се сваля радиатора на парното. Ти него в случая не го източваш.Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар