Здравейте,Вчера ми се скъса една от пробките за обезвъздушаване и веднага леко почна да сълзи. Реално се скъса само винта който се навива в гнездото.Скъса се от самосебе си. Излязох с колата за 20-тина минути. Прибрах се. След известно време излизам да хвърля боклука и хоп изненада, под колата нещо капе .Част от винта е останал в гнездото. Единственото което ми идва на ум за да го извадя е да нагрея малка права отвертка и да я набия в отвора, като се надявам тя да си направи нарез с който после да развия остатъка. Ако имате по-добри идеи, насреща съм . Искам да попитам каква е резбата на тая простотия, нормална или някаква друга. Да си търся ли друг такъв пластмасов винт или има начин да се запуши и с метален обикновен болт и тефлонова лента примерно. Аз се ориентирам към винт от някой колега продаващ кола на части, но ако може да се намери и нов по магазините най-добре там.Знам че от другата страна на двигателя има още една такава пробка за обезвъздушаване, но там сменях маркуча и изпълнението е различно, там винта е с метална глава и накатка, докато тук е пластмасов.Прилагам и малко снимки на винта, не са с най-доброто качество, но мисля че стават за ориентир.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан обезвъздушителен винт на Браво.
Collapse
X
-
Малко вандалски звучи, ама с тефлонова лента да омотаеш...На мен ми се скъса връзката за картерната вентилация от към главата. Търсил съм, но така и не намерих здрава от друга кола. За това го омотах с някаква тефлонова лента и не пропуска.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
-
И Това е решение, ма не ми се занимава с цял маркуч. Щот трябва да го режа ( На него е вързан изпарителя). Не ми се ще да разбутвам цялата система, от щуцери, скоби и т.н. Едвам съм я закрепил да не капе от никъде, ако разбутам пак ще има един месец да залягам да гледам от къде сълзи. Ще пробвам първо с обикновент болт и о-пръстен. Ако не стане ще го мисля.Само да извадя откъснатото парче от отвора
Коментар
-
Днес си намерих подходящо болтче и о-пръстен. Сутринта преди работа махнах остатъка от това което беше останало, лошото е че влезе навътре. Махнах маркуча но не намерих остатъка . Или е вътре още или ще заседне някъде по системата. Дано да е залепнал някъде по маркуча. Довечера ще видя отново дали не е останал вътре в маркуча.Надявам се вечерта да имам време да поиграя там и да мога от утре да съм на трасето отново.
Коментар
-
gamma написа:Преди време и на мен ми се скъса същият винт. Отрязах от маркуча проблемното място с остатъка от винта и сложих тръбичка, която хванах с две скоби.
Коментар
-
Salvador написа:Това трябва да е твоята пробка. Резбата е стандартна, 6мм болтче от железарията с някаква гумена шайба ще го затвори.
Коментар
-
Оригиналният наистина не уплътнява през резбата, защото тя е прорязана по оста на болта. Уплътняването става горе в широката част на главата. Заради това и тече като се скъса. Но като го смениш с болт, резбата си е конусна и при стягане съединението се херметизира. Възможно е палстмасовата резба да е с допуск, който за металната да се явява наднормен и да изпуска...но ме съмнява. А и това вече спокойно може да го бориш с тефлонова лента.
Коментар
-
wwalker написа:gamma написа:Преди време и на мен ми се скъса същият винт. Отрязах от маркуча проблемното място с остатъка от винта и сложих тръбичка, която хванах с две скоби.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар