Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатикът се пуска и спира на празен ход Фиат Браво 1.8гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Климатикът се пуска и спира на празен ход Фиат Браво 1.8гт

    Колеги, моля за помощ компресора се пуска и спира на празен ход и когато натиснеш да изпреварваш. Казвали са ми, че така е настроен да е по икономична. Зареден и обслужен е, нямам пропуски. Преди патувах много извънградско и не ми пречеше, но сега имам много ангажименти градско и ще е ужас с този трафик. Благодаря предварително!

    #2
    кола

    Виж може да прави проблем бутона Духа ли студено от парното или само работи компресора без вентилатора на парнотоОсвен нещо да е преправяна инсталацията и да не включва първа степен вентилатора на радиатора А и Няма как да е икономична като работи климатика
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Виж може да прави проблем бутона Духа ли студено от парното или само работи компресора без вентилатора на парнотоОсвен нещо да е преправяна инсталацията и да не включва първа степен вентилатора на радиатора А и Няма как да е икономична като работи климатика
      Работи си климатика добре, няма проблем с бутона. Пускам спирам без проблем, просто когато съм на място или неутрална спира компресора и пак се пуска и се чува едно цъкане. Карам на климатик, спирам на светофар и спира да охлажда, почва да духа топло, защото компресора не върти. Спирам на място пече, мръсна жега а климата не духа, на място просто не работи. Не мога да го измисля защо? Тръгвам карам си с 2000 оборота или повече и работи.

      Коментар


        #4
        Да не би там да има някакви климатроници, автоматична температура. Иначе компютъра изключва при пълна газ за да имаш повече мощност.Иначе има и вариант да се побългари, с външен ключ и жица директно да включва постоянно климатика.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          Фреона ти е малко. Прави свръхналягане и пресостата ти изключва компресора
          Powered by Emzo

          Коментар


            #6
            slav4o_vt написа:
            Да не би там да има някакви климатроници, автоматична температура. Иначе компютъра изключва при пълна газ за да имаш повече мощност.Иначе има и вариант да се побългари, с външен ключ и жица директно да включва постоянно климатика.
            Мислих по въпроса да дадем постоянен плюс към компресора с ключ, но на място почва да глъхне и да падат оборотите и компютара го изключва. Такаче...

            Коментар


              #7
              evgeni85 написа:
              Фреона ти е малко. Прави свръхналягане и пресостата ти изключва компресора
              Не заредих го в Понеделник и е проверен, както трябва.

              Коментар


                #8
                провери си да не ти е задръстен с боклуци кондензатора,често се случва

                Коментар


                  #9
                  evgeni85 написа:
                  Фреона ти е малко. Прави свръхналягане и пресостата ти изключва компресора
                  И как от малко фреон ще прави свръхналягане? Кой точно ще го направи това налягане? Евентуално на машина закачал ли си работеща кола с пуснат климатик?И още един въпрос - колко според теб е свръхналягане и на колко бара изключва пресостата като защитна мярка да не гръмне системата?
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    Re: Климатикът се пуска и спира на празен ход Фиат Браво 1.8

                    Popov написа:
                    Колеги, моля за помощ компресора се пуска и спира на празен ход и когато натиснеш да изпреварваш. Казвали са ми, че така е настроен да е по икономична. Зареден и обслужен е, нямам пропуски. Преди патувах много извънградско и не ми пречеше, но сега имам много ангажименти градско и ще е ужас с този трафик. Благодаря предварително!
                    Компресорът трябва да се пуска и спира на празен ход и при изпреварване точно така както е описано и трябва да се редува с пускане и спиране на вентилатора. Когато се вдигне налягането в системата, компресорът се спира а вентилаторът се пуска за да охлади, кондензира парите в кондензатора и свали налягането, когато отново се пуска компресора, а вентилатора спира.
                    Popov написа:
                    Работи си климатика добре, няма проблем с бутона. Пускам спирам без проблем, просто когато съм на място или неутрална спира компресора и пак се пуска и се чува едно цъкане. Карам на климатик, спирам на светофар и спира да охлажда, почва да духа топло, защото компресора не върти. Спирам на място пече, мръсна жега а климата не духа, на място просто не работи. Не мога да го измисля защо? Тръгвам карам си с 2000 оборота или повече и работи
                    Но пък не ми харесва ей това горе подчертаното, защото не трябва да е така, не трябва да духа топло. Затова виж какво е написал колегата ivel по-горе. Аз всяка година преди летния сезон мия кондензатора с лека струя вода и също ти препоръчвам да направиш първо това и да не отидеш да го опраскаш на някоя автомивка да му намачкаш ламелите :D .
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      #11
                      Re: Климатикът се пуска и спира на празен ход Фиат Браво 1.8

                      Flow написа:
                      Popov написа:
                      Колеги, моля за помощ компресора се пуска и спира на празен ход и когато натиснеш да изпреварваш. Казвали са ми, че така е настроен да е по икономична. Зареден и обслужен е, нямам пропуски. Преди патувах много извънградско и не ми пречеше, но сега имам много ангажименти градско и ще е ужас с този трафик. Благодаря предварително!
                      Компресорът трябва да се пуска и спира на празен ход и при изпреварване точно така както е описано и трябва да се редува с пускане и спиране на вентилатора. Когато се вдигне налягането в системата, компресорът се спира а вентилаторът се пуска за да охлади, кондензира парите в кондензатора и свали налягането, когато отново се пуска компресора, а вентилатора спира.
                      Popov написа:
                      Работи си климатика добре, няма проблем с бутона. Пускам спирам без проблем, просто когато съм на място или неутрална спира компресора и пак се пуска и се чува едно цъкане. Карам на климатик, спирам на светофар и спира да охлажда, почва да духа топло, защото компресора не върти. Спирам на място пече, мръсна жега а климата не духа, на място просто не работи. Не мога да го измисля защо? Тръгвам карам си с 2000 оборота или повече и работи
                      Но пък не ми харесва ей това горе подчертаното, защото не трябва да е така, не трябва да духа топло. Затова виж какво е написал колегата ivel по-горе. Аз всяка година преди летния сезон мия кондензатора с лека струя вода и също ти препоръчвам да направиш първо това и да не отидеш да го опраскаш на някоя автомивка да му намачкаш ламелите :D .
                      Благодаря, измих го но се оказа моторчето за празен ход.

                      Коментар


                        #12
                        Колеги беше моторчето за празен ход. Видях го в една друга тема, имало е нагар и не е работело добре.

                        Коментар

                        Working...
                        X