Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6, Проблем с големия вентилатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.6, Проблем с големия вентилатор

    Здравейте, колеги. Изчетох доста теми относно двете степени на вентилатора, но при мен нещата стоят малко по-различно, затова пускам нова.Не ми включва първата степен, включва директно втората, когато стрелката е почти две деления над средата.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...asc&start=30В тази тема намерих схема, и тук всъщност идва проблема. При мен от датчика долу на радиатора излизат само два кабела. Горе на самия вентилатор резистора стои, но в него няма включени кабели, нямам идея предния собственик какво е правил. Предполагам, че датчика ми е този:http://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=1&show=1а не този:http://axm-auto.com/index2.php?brand...1&show=1При такъв датчик възможно ли е просто да нямам първа и втора степен, и ако да, защо се включва толкова късно вентилатора - евентуално скапан датчик? И защо тогава има резистор, не е ли излишен при такава схема?
    Bravo 1.6 16V 1996

    #2
    кола

    Има ли климатик Като пуснеш климатика виж дали работи веднага виж това http://forum.fiat-bg.org/files/reostat5_867.jpg
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      През този резистор не минава кабел, стои си ей така и аз не знам защо. От датчика излиза само линията към релето за втората степен, няма трети кабел, който да мине през резистора и да отива към вентилатора. Имам климатик, самия резистор не успях да го измеря, щото точно пред него са ми набили инжекторите на ГИ и нямам място да развия винтовете и да го сваля. Трябва да сваля целия вентилатор, а това иска повече време. Утре ще пробвам да пусна климатика и да видя дали върти вентилатора. При включен климатик постоянно ли трябва да върти първата степен?
      Bravo 1.6 16V 1996

      Коментар


        #4
        кола

        Поне в началото трябва да въртиАма като няма жици до реостата сигурно пуска направо втораА може да са го шунтирали ако преди това нещо е имал проблемАко е от поновите инсталации може да няма реостат но тогаваняма и датчик на радиатора.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Има някакъв сноп жици юнашки намотан с изолирбанд, и има толкова окаян вид, че ме е страх да го разплета, че после ще трябва май да тегля всички трасета наново...Възможно ли е чисто теоретично да е шунтирано така, че да включва само втората, на 97 градуса, и да сваля само до 92? Щото вентилатора сработва две деления над средата...
          Bravo 1.6 16V 1996

          Коментар


            #6
            При пуснат климатик трябва да работи вентилатора на 1ва степен и при превишаване на 20бара включва 2ра. Днес имах едно рено с подобен проблем след зареждане на климатика открих че му работи само 2ра степен.
            Обичам си работата.

            Коментар


              #7
              Да се включа и аз с въпрос вместо да създавам нова тема.Значи колата е брава 1.6,16в без климатик.Перката явно не работи.Покарах я днес вдигна температура около 5мм над средата слязох да проверя дали баяка перката и нищо.Някакви идей какво да правя?

              Коментар

              Working...
              X