колеги днес как си карах в движение от духалките на парното започна да излиза една мъгла.веднага спрях и изкочих от колата защото помислих че съм се подпалил.като погледнах колата пушеше доста.вдигнах капака и колата си беше наред.оказа се че това е фреона.как стана така не мога да си го обясня.някой дали е изживявал такова нещо и къде да гледам и какво да правя.с всичко съм се борил по фиата но с климатичната система не и ми е доста тъмна индия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
изфуча ми фреона в движение
Collapse
X
-
Смяната на тоя радиатор при Браво/а/Мареа е малко мисията невъзможна...Набит е на майната си и ще трябва да свалиш цялото табло.Виж все пак да не е изпуснала връзката, където влизат тръбите на климатика в купето откъм двигателния отсег.Рядко се случва този радиатор да се скапе, искрено се надявам проблема да е на друго място."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
странно но днес пускам климатика и компресора се включва и започва да духа студено.не толкова студено колкото вчера но все пак работи.егати мистерията.само да допълня че колата не беше карана 2 години ако това има значение.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
кола
Ако не е карана може радиатора да е хванал едно като налепи и като си го пуснал всичко да е излязло на вън Случвало ми се е на Пунтото да излиза бяло все е едно излиза бял пушекЗавчера като махах радиатопа на климатика отвих да излезе фреона нямаше никакъв признак че излиза нещо нито мирис нито дим Това трябва да го направиш http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php...%D0%B34/Има и това от нета Колега провери дали ти се отича конденза на киматика под колата, ако не се отича ти е запушена тръбичката която извежда конденза извън колата.Изпарителя на климатика ти се намира зад жабката, самия изпарител се намира в една пластмасова кутия в която става обдухването на изпарителя от вентилатора. Следователно като не може да се отече конденза тази кутия почва да се пълни с вода тази същата вода почва да облива изпарителя и се получава ефекта с пара от духалките, след това като се покачи нивото на водата в тази кутия още повече започва ти тече вода в краката от духалките които са за краката. Самото покачване на водата става като тръгнеш на дълъг път с включен климатик. При мен това се оказа причина за дима през духалките който, се оказа пара а, не дим./
Коментар
-
Само че имаш пресостат за високо налягане и когато налягането се повиши повече от нормално, климатика/компресора/ се изключва. При запушен дехидратор ще ти надуе кондензатора/външния радиатор/, а налягането във вътрешния ще спадне. С две думи, с тоя дехидратор те качват на черешата. :D207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар