Здравейте.Днес смених радиатора на парното с триста зора и бях източил цялата систем.След напълването и от двете пробки текна антифриз и обезвъздуших ,парно има яко.Въпроса ми е след малко каране пак пробвах да обезвъздуша,но нищо не излиза от пробките а нивото на антифриза е на макс.Някакви идей?Колата не загравя повече от половината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Радиатор на парно и обезвъздушаване.
Collapse
X
-
Системата се пълни на студен и наработещ двигател при отворени пробки докато от тях протече плътна струя антифриз. После ги затваряш доливаш между мин. и макс. на казанчето и това е. Ако има нужда следващите дни си следиш нивото и може да долееш още малко. Отварянето на пробките при топъл или работещ двигател води до въздух в системата и прегряване.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
ilko-gd написа:Системата се пълни на студен и наработещ двигател при отворени пробки докато от тях протече плътна струя антифриз. После ги затваряш доливаш между мин. и макс. на казанчето и това е. Ако има нужда следващите дни си следиш нивото и може да долееш още малко. Отварянето на пробките при топъл или работещ двигател води до въздух в системата и прегряване.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар