Здравейте, сигурно има нещо по този въпрос, но не го намерих и за това е новата тема.Фиат Брава 1.6 16v 90к.с. 1996г. От около 1 месец при стартиране и потегляне бързо вдига работна температура и градско каране след 15 мин. включва перката, предвид още ниските температури на въздуха. Колата е с климатик и газов инжекцион. Имаше скъсана пробка на парното и сълзеше, но я подмених и сега поне видимо няма течове и не губи течност. Проблемът е, че без значение дали е загряла и включила перка, или с нормално показание на таблото след като изгася двигателя 5-6 мин. се чува бълбукане, като че ли водата е завряла. Като отворя леко капачката на казанчето има доста налягане и започва да прелива. Не съм сигурен дали перката е с два оборота, защото при охлаждане винаги се включва само един. Ще кача и снимки на двете положения - работен режим и перка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем - надува охладителна система
Collapse
X
-
Перката,
Перката трябва да си има две степени.Много пъти е обяснявано как се проверяват.Едната е бавна и минава през реостат и реле. На самия радиатор под перката има една черна кутийка/капаче.Айде да не пиша всичко за десети път, чети наредИ тук в Гугъла има доста теми по въпроса Успех Колега и не забравяй да споделиш в последствие какво е било.Поздрави!
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
ilian4o88 написа:С климатик ли е.Ако е без климатик си провери датчика на радиатора.Oceola написа:Здравейте, сигурно има нещо по този въпрос, но не го намерих и за това е новата тема.Фиат Брава 1.6 16v 90к.с. 1996г. От около 1 месец при стартиране и потегляне бързо вдига работна температура и градско каране след 15 мин. включва перката, предвид още ниските температури на въздуха. Колата е с климатик и газов инжекцион. Имаше скъсана пробка на парното и сълзеше, но я подмених и сега поне видимо няма течове и не губи течност. Проблемът е, че без значение дали е загряла и включила перка, или с нормално показание на таблото след като изгася двигателя 5-6 мин. се чува бълбукане, като че ли водата е завряла. Като отворя леко капачката на казанчето има доста налягане и започва да прелива. Не съм сигурен дали перката е с два оборота, защото при охлаждане винаги се включва само един. Ще кача и снимки на двете положения - работен режим и перка.LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Би следвало да е добре обезвъздушена и това да не е проблем, тъй като няколко пъти пусках пробките с включено парно. Няколко майстора казват, че проблемът е пробив в гарнитурата, и другата седмица май ще я почваме.Мисля направо да сменя и термостата, да съм сигурен в него.Fiat Brava 1.6 16v 66kw
Коментар
-
Преди да я обезглавиш първо провери буксите на реостата на перката и самия реостат. Проблема не в главата. При тия температури е нормално да понадуе маркучите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
След като направиха ремонта на главата - шлайф, надуване гарнитура на изпускателни/всмукателни клапани, смяна гумички, семеринги на колянов вал /всичко 400лв/ продължава да надува охладителната система и да бълбука след като се изгаси двигателя. Оказа се, че не е от главата, очевидно. Следващата стъпка е смяна на воден радиатор, тъй като продължава да държи една идея по-висока температура при градско каране. Скоро сменях водна помпа, така че ако не е от радиатора остана май само термостата. Но ще продължа с радиатора, защо в сервиза казаха, че необичайно много боклуци и ръжди са изпаднали при промивката.Fiat Brava 1.6 16v 66kw
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар