emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пада темперетурата на двигатела
Collapse
X
-
pplk написа:ВО, скоростната кутия няма отношение към физичните закони при топлообмен. На клипчето ти колата работи на място, а дали е автомат или ръчка няма значение. ..A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ььь
Явно май фиатите нямат хубаво парно моето пунто бензин и то бавно почва да топли иначе са сменени термостат ,гарнитурата на главата че прегря обезвъздушена е и пак не духа много горещо и пада температурата в по студено времеFIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95
Коментар
-
Re: ььь
petar 1986 написа:Явно май фиатите нямат хубаво парно моето пунто бензин и то бавно почва да топли иначе са сменени термостат ,гарнитурата на главата че прегря обезвъздушена е и пак не духа много горещо и пада температурата в по студено времеFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Re: ььь
mohel написа:petar 1986 написа:Явно май фиатите нямат хубаво парно моето пунто бензин и то бавно почва да топли иначе са сменени термостат ,гарнитурата на главата че прегря обезвъздушена е и пак не духа много горещо и пада температурата в по студено времеFIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95
Коментар
-
Искаш ли да те кача в Бравото 1.6 16 с термостат Бер да видиш слабо ли топли парното? Ръката не можеш да си държиш на дюзите , Кромата също с такава марка термостат топли повече от добре, естествено спрямо бензина по-бавно вдига температура,но вдигне ли веднъж въпреки голямото купе вътре е екстра.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
stilo_new написа:pi4_s_bravo написа:Искаш ли да те кача в Бравото 1.6 16 с термостат Бер да видиш слабо ли топли парното? Ръката не можеш да си държиш на дюзитеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:stilo_new написа:pi4_s_bravo написа:Искаш ли да те кача в Бравото 1.6 16 с термостат Бер да видиш слабо ли топли парното? Ръката не можеш да си държиш на дюзите
Коментар
-
Смених термостата и вече всичко е наред, имам си парно, след като загря си държа стрелката по средата, даже си карах /извънградско/ на отворена клапа и не мръдна стрелката дори и при по-силно пуснато да духа /при -9 навън/ Утре сутринта ще видя в задръстванията за колко време ще загрее.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
От три години карам Крома 1.9 дизел и уж нямах никакви съществени забележки по модела досега, но точно тази ледена зима и при мен постави проблема с бързото изстиване на двигателя и слабо парно. Смених термостата веднага, но голяма разлика няма... явно трябва да се изключва климатроника и да се пускат ниски обороти на вентилатора за топлото. Не вярвах, че може да се мръзне в кола. Карал съм доста различни марки, все дизели, и за първи път се сблъсквам с такава несгода...
Коментар
-
Здравейте, аз също имам Крома1,9 автоматик. Смених термостата преди 2 мес., защото стрелката играеше. Сега термостата ми е BEHR и когато парното е пуснато стрелката много трудно стига средата. Като загрее без парно и го пусна темп пак спада. На дълъг път всичко е ОК. Ходих при майстора да питам нормално ли е това, защото предишните ми коли като загрееха веднъж не изтиваха въпреки парно, инерция или студено време и реших, че новият ми термостат BEHR е дефектен. Отговорът му е, че с този мотор било така, с по-големия не. Аз все още имам някакви съмнения.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар