Я кажете тогава има ли ефект от някакъв самоделен блок с подгревни свещи, че няма оригинално такова за Крома. Алтернатора ще ги издържи ли? Някой ползва ли? Трудно ли се прави? Може ли да е с термостат а не с ключе ON/OFF? Кой може да го направи? Че тези- нафтовите печки 500.00 лв /втора употреба/ са ми малко голяма хапка за сега...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пада темперетурата на двигатела
Collapse
X
-
trota написа:Я кажете тогава има ли ефект от някакъв самоделен блок с подгревни свещи, че няма оригинално такова за Крома. Алтернатора ще ги издържи ли? Някой ползва ли? Трудно ли се прави? Може ли да е с термостат а не с ключе ON/OFF? Кой може да го направи? Че тези- нафтовите печки 500.00 лв /втора употреба/ са ми малко голяма хапка за сега...F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Аз се чудя защо сменяте термостати наляво и надясно на база изстиването на колата при минусови температури. Термостат се проверява най-лесно- загрявате колата да подмина първата черта от циферблата и пипате двата маркуча идващи от радиатора- ако и двата са еднакво топли термостата е блокирал отворен. По-нататък диагностицирането може да продължи (ако единият маркуч е студен,а другия топъл) за да се види дали не отваря по-рано от нормалното. Продължав се със загряване на мотора и от време на време пипате маркучите, в момента в който се загрее и втория маркуч гледате каква е температурата на мотора.Принципно на Кромата термостата е на 88градуса, ако стрелката е на средата като се стопли втория маркуч термостата е ОК и колата няма проблем,просто такава е конструкцията на по-високоефективните мотори- не отделят толкова излишна топлина.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
За една нощ прекосих половин Европа преди няколко дни при -15 до -10 градуса и стрелката ковеше средата целия път.В колата по къс ръкав целия път. На един паркинг ударих една глава за час на запалена кола, пак си ковеше средата.Освен да съм с подгряване на антифриза, каквото подозирам че нямам.
Коментар
-
didich написа:Аз с бензинова кола не можах да се стопля днес, вие искате с дизелите да ви духа топло, на -16 не става207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
emzo написа:trota написа:Я кажете тогава има ли ефект от някакъв самоделен блок с подгревни свещи, че няма оригинално такова за Крома. Алтернатора ще ги издържи ли? Някой ползва ли? Трудно ли се прави? Може ли да е с термостат а не с ключе ON/OFF? Кой може да го направи? Че тези- нафтовите печки 500.00 лв /втора употреба/ са ми малко голяма хапка за сега...Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Ако не изстива колата от парното зимата под 0 градуса, значи самото то не работи добре. Ето пример как изстива дизел при -12 градуса външна температура и парно на макс.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
trota написа:.... Крома-та се оказа че няма ел.нагревател, ами има само вариант с печка, като екстра, която очевидно нямам.Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Да колега няма такава екстра ел. нагревател. И да парното в краката духа слабо според мене, като най-зле е от към шофьорското място. По мой наблюдения при пасажерите отпред и отзад се усеща много по-интезивно. А към колегите с печките... колко време и трябва на тази работа да отвърне температурата? Например да почне да топи леда на предния прозорец.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
Emzo няма човек, това че виждаш такова нещо в програмата е някакъв мираж. Незнам защо го изкарва. Аз гледам през alfaOBD програма и там ми пише че имам additional heater даже ми казва, че го е включила, но в крайна сметка нищо. За Кромата единственият additional heater е печката, която обаче е екстра. Този разговор го водих преди време с BO и той ми сипва тогав и аз бях сигурен, че имам такава джаджа. А още по-дразнещото е, че в книжката на колата пише, че го има за всяка multijet версия на Кромат-а.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар