Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пада темперетурата на двигатела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пада темперетурата на двигатела

    Имам Fiat Croma 1.9Mjet 150 проблема е смених теростат колата загрява без пуснато парно като се пусне и почва да пада темперетурата на двигатела като е на празен ход термостата е BEHR

    #2
    Re: пада темперетурата на двигатела

    ЦветелинКолев написа:
    Имам Fiat Croma 1.9Mjet 150 проблема е смених теростат колата загрява без пуснато парно като се пусне и почва да пада темперетурата на двигатела като е на празен ход термостата е BEHR
    ами ако го пускаш на МАКС е нормално мааалко да падне но ако пада много значи и на новия термостат не си случил на читав
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      Ако околната температура е под 0та (примерни -5 -6) е нормално, докато си пуснал парното.Ако при 0 градуса ти го прави - термостата е проблемен.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Re: пада темперетурата на двигатела

        mohel написа:
        ЦветелинКолев написа:
        Имам Fiat Croma 1.9Mjet 150 проблема е смених теростат колата загрява без пуснато парно като се пусне и почва да пада темперетурата на двигатела като е на празен ход термостата е BEHR
        ами ако го пускаш на МАКС е нормално мааалко да падне но ако пада много значи и на новия термостат не си случил на читав
        не знам дали да не сменя датчика на термостата

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Ако околната температура е под 0та (примерни -5 -6) е нормално, докато си пуснал парното.Ако при 0 градуса ти го прави - термостата е проблемен.
          прави го не знам обаче вече какъв да взема

          Коментар


            #6
            Пак същия , но рекламация си направи.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Пак същия , но рекламация си направи.
              добре де не е ли малко странно втори такъв да дава грижи

              Коментар


                #8
                Аз съм на същото дередже на място температурата си пада. Термостата се оказа невинен сменен с нов и без промяна на положението. Вече се оглеждам за нафтови печки или някой да ми сглобява подгряване с подгревни свещи. Мрем от студ в тази кола. Всички дизели ли са така или специално с Крома-та съм извадил късмет?
                Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                Коментар


                  #9
                  Господа, да потретя, ако около 0та колите ви изстиват, търсете проблема в термостата.Обаче при -7-8 и надолу и пуснато парно - антифриза изстива.Вижте дали имат допълнителен силов кабел на акумулатора и аквтивирайте ел. калорифера ако не е
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    trota написа:
                    Аз съм на същото дередже на място температурата си пада. Термостата се оказа невинен сменен с нов и без промяна на положението. Вече се оглеждам за нафтови печки или някой да ми сглобява подгряване с подгревни свещи. Мрем от студ в тази кола. Всички дизели ли са така или специално с Крома-та съм извадил късмет?
                    Колега, и аз това се питам всички дизели ли са така или само тия Кроми. Сега в тия студове моята няма загряване, дето викаш ти мрем от студ, а преди с Бравото (бензин) пак при доста ниски температури, по тениска се возех. При мен дори да я понатисна колата качва малко температурата (едвам едвам почти до първата чертичка) и има няма след няколко минути пак на нулата стрелката без дори да пускам да духа много силно. Мислех и аз да сменям термостата, въпреки че съм питал майстори (дори на диагностика съм им казвал за този проблем, тъй като дори и като бяха над нулата температурите, както казва колегата emzo, пак не загрява достатъчно и изстива бързо) и викат няма му нищо, това е нормално при дизели, бързо изстиват, а и като гледам тука няколко колеги вече дори и със сменен термостат пак няма подобрение, не знам какво да правя. Ще взема накрая да си купя от ония китайските духалки, то сигурно те ще духат по-топло от това парно :D
                    Fiat Croma 1.9 16V MJet

                    Коментар


                      #11
                      Сутринта на -16 за 9км в Сф изминати за 40 мин. Либрата не вдигна повече от 65гр. Това при пуснат вентилатор още от самото палене.Снощи на -12 при загрял двг около 85гр и работа на място с вентилатор температурата падна до около 60гр за 10-15мин. Вече два дни си карам с ръкавиците Термоса ми е ок, просто си изстива дизела.П.с клапата за въздух на парното е постоянно отворена.При 0гр нямам проблеми, Емо е прав.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                      Коментар


                        #12
                        В студа освен къщите и автомобилите губят топлина.Има тема за това-не е сложно и със малко средства се постига много добър комфорт.И го затвори този радиатор на две трети,плътно.Моя е на 90% и има страхотен ефект. Успех!
                        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                        Коментар


                          #13
                          valtera_ написа:
                          При мен дори да я понатисна колата качва малко температурата (едвам едвам почти до първата чертичка) и има няма след няколко минути пак на нулата стрелката без дори да пускам да духа много силно.
                          За термостат си, твърдо! На мен ми правеше същия номер преди да го сменя. Сега стрелката кове средата без значение от температурата. През зимата държа клапата на вътрешна циркулация, а вентилатора между 4 и 2. Ако се запотят стъклата пускам за малко външен въздух..
                          207 тиква автомат
                          новокромаджия 2.4 печка

                          Коментар


                            #14
                            Аз се чудя защо сменяте термостати наляво и надясно на база изстиването на колата при минусови температури. Термостат се проверява най-лесно- загрявате колата да подмина първата черта от циферблата и пипате двата маркуча идващи от радиатора- ако и двата са еднакво топли термостата е блокирал отворен. По-нататък диагностицирането може да продължи (ако единият маркуч е студен,а другия топъл) за да се види дали не отваря по-рано от нормалното. Продължав се със загряване на мотора и от време на време пипате маркучите, в момента в който се загрее и втория маркуч гледате каква е температурата на мотора.Принципно на Кромата термостата е на 88градуса, ако стрелката е на средата като се стопли втория маркуч термостата е ОК и колата няма проблем,просто такава е конструкцията на по-високоефективните мотори- не отделят толкова излишна топлина.
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              Tи убу им го казваш ама няма кой да чете/слуша
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X