Имам Fiat Croma 1.9Mjet 150 проблема е смених теростат колата загрява без пуснато парно като се пусне и почва да пада темперетурата на двигатела като е на празен ход термостата е BEHR
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пада темперетурата на двигатела
Collapse
X
-
Re: пада темперетурата на двигатела
ЦветелинКолев написа:Имам Fiat Croma 1.9Mjet 150 проблема е смених теростат колата загрява без пуснато парно като се пусне и почва да пада темперетурата на двигатела като е на празен ход термостата е BEHRFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
Re: пада темперетурата на двигатела
mohel написа:ЦветелинКолев написа:Имам Fiat Croma 1.9Mjet 150 проблема е смених теростат колата загрява без пуснато парно като се пусне и почва да пада темперетурата на двигатела като е на празен ход термостата е BEHR
Коментар
-
Аз съм на същото дередже на място температурата си пада. Термостата се оказа невинен сменен с нов и без промяна на положението. Вече се оглеждам за нафтови печки или някой да ми сглобява подгряване с подгревни свещи. Мрем от студ в тази кола. Всички дизели ли са така или специално с Крома-та съм извадил късмет?Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
trota написа:Аз съм на същото дередже на място температурата си пада. Термостата се оказа невинен сменен с нов и без промяна на положението. Вече се оглеждам за нафтови печки или някой да ми сглобява подгряване с подгревни свещи. Мрем от студ в тази кола. Всички дизели ли са така или специално с Крома-та съм извадил късмет?Fiat Croma 1.9 16V MJet
Коментар
-
Сутринта на -16 за 9км в Сф изминати за 40 мин. Либрата не вдигна повече от 65гр. Това при пуснат вентилатор още от самото палене.Снощи на -12 при загрял двг около 85гр и работа на място с вентилатор температурата падна до около 60гр за 10-15мин. Вече два дни си карам с ръкавиците Термоса ми е ок, просто си изстива дизела.П.с клапата за въздух на парното е постоянно отворена.При 0гр нямам проблеми, Емо е прав.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
В студа освен къщите и автомобилите губят топлина.Има тема за това-не е сложно и със малко средства се постига много добър комфорт.И го затвори този радиатор на две трети,плътно.Моя е на 90% и има страхотен ефект. Успех!Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
valtera_ написа:При мен дори да я понатисна колата качва малко температурата (едвам едвам почти до първата чертичка) и има няма след няколко минути пак на нулата стрелката без дори да пускам да духа много силно.207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
Аз се чудя защо сменяте термостати наляво и надясно на база изстиването на колата при минусови температури. Термостат се проверява най-лесно- загрявате колата да подмина първата черта от циферблата и пипате двата маркуча идващи от радиатора- ако и двата са еднакво топли термостата е блокирал отворен. По-нататък диагностицирането може да продължи (ако единият маркуч е студен,а другия топъл) за да се види дали не отваря по-рано от нормалното. Продължав се със загряване на мотора и от време на време пипате маркучите, в момента в който се загрее и втория маркуч гледате каква е температурата на мотора.Принципно на Кромата термостата е на 88градуса, ако стрелката е на средата като се стопли втория маркуч термостата е ОК и колата няма проблем,просто такава е конструкцията на по-високоефективните мотори- не отделят толкова излишна топлина.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар