Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пада темперетурата на двигатела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Я кажете тогава има ли ефект от някакъв самоделен блок с подгревни свещи, че няма оригинално такова за Крома. Алтернатора ще ги издържи ли? Някой ползва ли? Трудно ли се прави? Може ли да е с термостат а не с ключе ON/OFF? Кой може да го направи? Че тези- нафтовите печки 500.00 лв /втора употреба/ са ми малко голяма хапка за сега...
    Fiat Croma 1.9Mjet 8V

    Коментар


      #17
      Аз слагах такова на Мареята и Либрата преди време.Ефект определено има и алтенатора си ги издържа без проблеми.Взех тяло със свещи от морга за някакъв модел на Ситроен беше.Две релета,един датчик за температура от кафемашина и добри кабели.

      Коментар


        #18
        trota написа:
        Я кажете тогава има ли ефект от някакъв самоделен блок с подгревни свещи, че няма оригинално такова за Крома. Алтернатора ще ги издържи ли? Някой ползва ли? Трудно ли се прави? Може ли да е с термостат а не с ключе ON/OFF? Кой може да го направи? Че тези- нафтовите печки 500.00 лв /втора употреба/ са ми малко голяма хапка за сега...
        Не вярвам да нямаш подгрев в купето !Търси проблема я в термостат, я в неактивиран подгрев, я в задръстено радиаторче на парното.Т’ва да зъзнеш в купето е абсурд, да не ти загрява антифриза до 80гр- ок, но в купето е винаги топло.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          pi4_s_bravo написа:
          Аз се чудя защо сменяте термостати наляво и надясно на база изстиването на колата при минусови температури. Термостат се проверява най-лесно- загрявате колата да подмина първата черта от циферблата и пипате двата маркуча идващи от радиатора- ако и двата са еднакво топли термостата е блокирал отворен. По-нататък диагностицирането може да продължи (ако единият маркуч е студен,а другия топъл) за да се види дали не отваря по-рано от нормалното. Продължав се със загряване на мотора и от време на време пипате маркучите, в момента в който се загрее и втория маркуч гледате каква е температурата на мотора.Принципно на Кромата термостата е на 88градуса, ако стрелката е на средата като се стопли втория маркуч термостата е ОК и колата няма проблем,просто такава е конструкцията на по-високоефективните мотори- не отделят толкова излишна топлина.
          Направо се чудя, как не ми загряваше колата при минусови температури и изстиваше по нанадолнище, а след като смених термостата всичко се оправи?
          207 тиква автомат
          новокромаджия 2.4 печка

          Коментар


            #20
            Аз с бензинова кола не можах да се стопля днес, вие искате с дизелите да ви духа топло, на -16 не става
            punto HGT

            Коментар


              #21
              За една нощ прекосих половин Европа преди няколко дни при -15 до -10 градуса и стрелката ковеше средата целия път.В колата по къс ръкав целия път. На един паркинг ударих една глава за час на запалена кола, пак си ковеше средата.Освен да съм с подгряване на антифриза, каквото подозирам че нямам.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #22
                didich написа:
                Аз с бензинова кола не можах да се стопля днес, вие искате с дизелите да ви духа топло, на -16 не става
                Духа си екстра топличко, само дето и трябва повече време да загрее. Както каза колегата, стрелката е като закована на средата. :D П.П. По-горе съм описал процедурата по затоплянето
                207 тиква автомат
                новокромаджия 2.4 печка

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  trota написа:
                  Я кажете тогава има ли ефект от някакъв самоделен блок с подгревни свещи, че няма оригинално такова за Крома. Алтернатора ще ги издържи ли? Някой ползва ли? Трудно ли се прави? Може ли да е с термостат а не с ключе ON/OFF? Кой може да го направи? Че тези- нафтовите печки 500.00 лв /втора употреба/ са ми малко голяма хапка за сега...
                  Не вярвам да нямаш подгрев в купето !Търси проблема я в термостат, я в неактивиран подгрев, я в задръстено радиаторче на парното.Т’ва да зъзнеш в купето е абсурд, да не ти загрява антифриза до 80гр- ок, но в купето е винаги топло.
                  Термостата е сменен въпреки че бях почти 100% сигурен че е ОК, ама викам айде ако не затваря баш докрай може и да не успея да го хвана.... Крома-та се оказа че няма ел.нагревател, ами има само вариант с печка, като екстра, която очевидно нямам. А за радиатора може и да има проблем, ама да сваля цялото табло за проверка нещо не ми се ще... А гледам и други колеги се оплакват от същия проблем, така че най-вероятно и той е невинен. Нещо според мен този малък кръг италианеца го е направил по-голям, от колкото трябва и не ще да загрее пустото. На дълъг път след като качи веднъж средата стрелката си остава там, независимо колко е студено. Но там вече е загряла и водата на големия кръг и оборотите са други - не като на място на светофара. Тогава в купето температурата си е ОК. Между другото от духалките никога не духа много топъл въздух - например на старото Ауди не може да си задържиш ръката на духалката като е на макс, също и на Ровера на тъста е така, но и двете са бензинови.
                  Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                  Коментар


                    #24
                    Aми щом няма ел. нагревател си обречен на студ.Съжалявам, но това е положението.Или не пускаш парното, за да не отнемаш топлина или след като позагрее ще трябва да я ръчкаш повечко.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Мога с ръка на сърцето си да кажа...... Печката си е печка..... Свещени да са умовете измислили това чудо както и климатика за през лятото
                      Powered by Emzo

                      Коментар


                        #26
                        Ако не изстива колата от парното зимата под 0 градуса, значи самото то не работи добре. Ето пример как изстива дизел при -12 градуса външна температура и парно на макс.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          trota написа:
                          .... Крома-та се оказа че няма ел.нагревател, ами има само вариант с печка, като екстра, която очевидно нямам.
                          Т.е. няма Кроми с ел. нагревател, така ли? А колегите с Кроми може ли да споделят парното духа ли долу в краката нормално при вас, че при мен дори само надолу да го пусна да духа и то на 4-5, се усеща лек полъх само, та да знам дали има някакъв проблем при мен.
                          Fiat Croma 1.9 16V MJet

                          Коментар


                            #28
                            Да колега няма такава екстра ел. нагревател. И да парното в краката духа слабо според мене, като най-зле е от към шофьорското място. По мой наблюдения при пасажерите отпред и отзад се усеща много по-интезивно. А към колегите с печките... колко време и трябва на тази работа да отвърне температурата? Например да почне да топи леда на предния прозорец.
                            Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                            Коментар


                              #29
                              trota написа:
                              Да колега няма такава екстра ел. нагревател.
                              Tвоята няма !!! Че така, както го пишеш, ще си помисли, че всички нямат, а това не е вярно:
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                trota написа:
                                Да колега няма такава екстра ел. нагревател.
                                Tвоята няма !!! Че така, както го пишеш, ще си помисли, че всички нямат, а това не е вярно:
                                Emzo няма човек, това че виждаш такова нещо в програмата е някакъв мираж. Незнам защо го изкарва. Аз гледам през alfaOBD програма и там ми пише че имам additional heater даже ми казва, че го е включила, но в крайна сметка нищо. За Кромата единственият additional heater е печката, която обаче е екстра. Този разговор го водих преди време с BO и той ми сипва тогав и аз бях сигурен, че имам такава джаджа. А още по-дразнещото е, че в книжката на колата пише, че го има за всяка multijet версия на Кромат-а.
                                Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                                Коментар

                                Working...
                                X