Нали обичам да се образовам много Чета си мирно сервизното ръководство на Бравата и виждам - има свещи за подгряване на парното.Обяснено, е че дизела тъй като загрява по-бавно проблема зимно време е решен, чрез поставяне на допълнителни свещи на единия маркуч, който влиза в радиатора за отопление. Те са 3 броя и се командват от едни 3 релета и едно блокче, и според тепературата на водата се изключват последователно 3,2,1 и като температурата стигне около 65-70 градуса им се спира напрежението.Да знаете за такавата екстра - поне за JTD двигателя го дават. vol.3 стр. 598
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ново 20 - парно
Collapse
X
-
Re: Ново 20 - парно
BO написа:Нали обичам да се образовам много Чета си мирно сервизното ръководство на Бравата и виждам - има свещи за подгряване на парното.Обяснено, е че дизела тъй като загрява по-бавно проблема зимно време е решен, чрез поставяне на допълнителни свещи на единия маркуч, който влиза в радиатора за отопление. Те са 3 броя и се командват от едни 3 релета и едно блокче, и според тепературата на водата се изключват последователно 3,2,1 и като температурата стигне около 65-70 градуса им се спира напрежението.Да знаете за такавата екстра - поне за JTD двигателя го дават. vol.3 стр. 598I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Намерих го отоплителя. Позиция 1 като общ комплект (след маркуча от термостата към парното)http://91.92.0.122:7080/navi?COUNTRY...=3&WINDOW_ID=1A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
fiat_love написа:Хехехе. Спомних си за ЗАЗ-а.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Явно не се монтира серийно това защото при мен започва да духа топло след като стрелката за температурата на таблото се отдели от най долната позиция.А тая работа с електрическия нагревател ми се вижда малко неефективна - при -10 гр. например не мисля че поне 5 литра вода ще се подгрее по-бързо с тези бързовари отколкото мотора. А акумулатора...
Коментар
-
ilkor написа:Явно не се монтира серийно това защото при мен започва да духа топло след като стрелката за температурата на таблото се отдели от най долната позиция.А тая работа с електрическия нагревател ми се вижда малко неефективна - при -10 гр. например не мисля че поне 5 литра вода ще се подгрее по-бързо с тези бързовари отколкото мотора. А акумулатора...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Според мен тука не става въпрос само на вас да ви стане по-бързо топличко, но и маторя по-бързо да достигне работна температура - че на печките доста им се отразява като е студено.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
BO написа:Ами според ръководството единствената причина да се слага това е само за парното, през по-студените дни на годината.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Дори и да приемем че подгряването на мАторЯ е страничен ефект - то е факт. Няма как да се върти вода само през радиаторчето на парното, трябва да премине и през маторя
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар