Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е нормалната работна температура на JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква е нормалната работна температура на JTD105

    Каква е нормалната работна температура на JTD105 и как трябва да работи термостата.Снимката е правена след 30 мин. работа на мотора в движение при температура 1 градус.Термостата според MultiECUscan започна да отваря на 69-70 градуса, след което температурата падна до 62, и варираше но не вдигна повече от 72, това май не е много нормално?
    Прикачени файлове
    FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

    #2
    Около 85. Термоса ти е за смяна.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      88 градуса отваря термоса. При мен на либрата започна да отваря по - рано като при теб (70-72гр). Отделно не затваряше напълно.За смяна на термос си.
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

      Коментар


        #4
        Честито..... сега дилемата дали да дам 92лв. за оригинал или 15-20лв. за някой 83, 86 или 89 от рено... как не съм привърженик на циганиите и как нямам пари за оригинален в момента...
        FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

        Коментар


          #5
          Ха ха да имам дилемата, цигания било, да ама не. Аз съм с термостат от Рено 5 срещу 10 лв. и работи перфектно. Невиждам нищо лошо в това да сложиш евтин термостат пред скъп, когато ще ти върши същата работа.

          Коментар


            #6
            И аз съм с такъв от година и половина на 1.6. Със сигурност се монтира по-лесно и бързо отколкото оригинален.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Някои термостати не са капсаловани,ако твоя е от тях може да смениш само елемента.Аз затапих малкия кръг и сложих термостат от опел,но обърках градусите и сложих на 92
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                Термоса ти е за смяна.
                Разбираш ти не, от дизели, джедаю !!!---------@p.b.stoyanov - ако навън е било под 0та - това е нормално явление, не загрява жтд-то.Иска сериозно ръчкане, за да отвори термостата и после на извънградско пак изстива.Изчакай положителни температури и тествай, чак тогава ако не ковне средата е за смяна.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Мастър, след 30 минути движение (а не престой на място), малкия кръг трябва да е напълно загрял, отделно, стрелката на тея табла не "шари", като при по-старите модели с промяна от няколко градуса, а държи центъра и това й положение съвсем не ми се вижда нормално.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    @p.b.stoyanov - ако навън е било под 0та - това е нормално явление, не загрява жтд-то.Иска сериозно ръчкане, за да отвори термостата и после на извънградско пак изстива.Изчакай положителни температури и тествай, чак тогава ако не ковне средата е за смяна.
                    И един мармот завива в станиол... Закове ли веднъж средата и не мърда и милиметър. Тази събота прекосих половин Европа за 1 ден при външна температура на различните места между -5 и -15, видно от лога за горивото в подписа Около 100л нафта за 1 ден.С тоя стил на каране съм вече 6-7г, като последните 2 и половина с JTD. Стрелката съм виждал да пада само с развален термостат, както на бензиновицата, така и на нафтовата. Съответно и на двете по веднъж им смених термоса, още докато мръдне надолу и милиметър, което пак закова стрелката в средата.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      M5kov написа:
                      Мастър, след 30 минути движение (а не престой на място), малкия кръг трябва да е напълно загрял, отделно, стрелката на тея табла не "шари", като при по-старите модели с промяна от няколко градуса, а държи центъра и това й положение съвсем не ми се вижда нормално.
                      Айде облог, джедаю?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Смисъл, няма Какво те кара да мислиш, че е ок?
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          Днес ще се прибирам към софия и ще шофирам около 3 часа, ако не успея да я загрея до средата, утре ще сменям термостат, но още не съм решил какъв. Снощи намерих при едни колеги BEHR на 77 лв. оригинален, та се замислям, защото не мога да намеря BEHR за рено и ще трябва ако взимам да е VERNET или WAHLER.
                          FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                          Коментар


                            #14
                            Джедаю, при -10 като няма подгрев на антифриза или няма да загрее или ще загрее , каро я сръчка и после ще изстине.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Джедаю, при -10 като няма подгрев на антифриза или няма да загрее или ще загрее , каро я сръчка и после ще изстине.
                              Тоя подгрев на антифриза, при какви условия работи, винаги съм се чудел?
                              FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.

                              Коментар

                              Working...
                              X