Оп... това съм го пропуснал... Мислех, че за JTD-то от подписа говорим
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
след смяна на радиаторче - липсва жегата
Collapse
X
-
Мани бе само каруци :Д Взех "оригинални" гумички от АХМ - 5.80 бр. и заспаха.Абе явно проблема няма да е от обезвъздушаване, та на пипане тръбите за вход и изход на радиаторчето парят.Вече два или три пъти отварям пробката/на маркуча и радиатора/ на загряла кола и до сега не съм видял да излезе балонче Явно ще сменям и аз магазина, но ми е чудно за каква кола са ми дали филтър, след като всички фиатчета са с едни и същи?!Гледах дали няма да е за JTD-то, но и там е 246x170x61mm, а този е с два пръста по дългичък.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Аз голям зор видях с обезвъздушаването след смяна на радиаторчето. При мен направо засилваше към лютеницата, а парното ту-топло, ту-студено... помня че 2-3 часа развивах пробката, карам малко, пак развива, пак карам и така докато не заспа и температурата и парното. Даже по-горещо духаше отколкото с оригиналното. Оригинала беше с много по-ситни ребра на гъсто, а тоя Nissens сякаш по-дебели и редки, но ако проблема ти е смотано радиаторче можеш спокойно да вземеш Nissens и ти. Също мисля беше с по-широки тръби за антифриза вътре от оригинала.
Коментар
-
При мен не е мърда Т. Даже я закачах да я следя и държи 83градуса.Не няма да си го причиня повече това да се дупя в студа. Та дори докато се бях заврял един ме чукна докато си паркира смотаната кола и едва не си извадих окото... Веднъж сменях гумички и пак протече и се наложи нов радиатор, а той ментак. Духа, но е с 30-40% по-слабо от както трябва.Ще се връщаме на предната марка кола Само трябва да ги наснимам двете и отиват в мобилето. Ама като знам как върви JTD-to :Ррр не ми се даваFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Те щото пежото ги нямат тея проблеми...На жената 306цата и нейното радиаторче е позапушено, но там се сваля цялото табло.Отделно клапата топло-студено се е прецакала, късат се кабелите при вратите, гумичките на клапаните ги водят консуматив, задния мост също... Приказка Пусто преди 2 месеца подарих едно оригинално радиаторче, намери си от някой такова за 10 лв. и си карай със здраве колата."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
абе решено е ще се връщаме в отбора на HDi, но след 2.4-ката ще се търси 2.2 170кскаквото и да си говорим, материалите(букси,табло) в 406 бяха и са в пъти по-добре от двете мариики За момента не тече и няма да го пипна повече колкото топли толкова Едно време на 19-ката свалях цялото табло заради радиаторчето, по после беше 300градуса 5 дена колата беше леш... верно де и до днес имам болтове от това таблотоFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Я кажете размера на опръстенчетата, че и на зетя предстои смяна на радиаторчето, но в комплекта няма такива. Колата е Брава 1.6/2000 гFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Колега, Аз съм доволен от тези от АХМ - 5.80 бройката, верно мн скъпи, но като гледам, че всеки се жалва то тези гумички... и дадох 12лв за тях след монтажа на келявия радиатор, не тече, но и не топли :Р търси някакво по читаво радиаторче или поне не взимай като мен Fiam(по спомен май така беше марката)Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Мисля че имаше предвид за радиаторитеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
На мене на Пунтото сменях радиаторчето миналата година, вчера се наложи да го карам поти и то като мазно направи ще припадна, а радиатора дето сложихме беше читав Нилсен ли някакъв !?? Няма загуби на антифриз??? Другото е да съм за смяна на поленов филтърPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар