Здравейте! Може да ви звучи смешно, но наистина имам нужда някой да ми разясни тези бутони за какво служат (може би без N:2 и N:4) и как да разбера дали съм на парно или климатик/климатроник. Снимка -> http://prntscr.com/9g1a3k
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Контролери за климатроник/парно - крома 1.9 дизел 2006
Collapse
X
-
Здрасти колега,ще се опитам да ти обясня като може и да не съм 100% точен.По точка 1 мисля ,че върти само въздуха в купето.По точка 3 Auto пуска климатроника (включително и компресора) на зададената от теб температура и само си я регулира.По точка 5 това е компресора -когато ти свети снежинката на дисплея ти работи и компресора.По точка 6 не съм на 100% сигурен ,но твоя климатроник е двузонов ако моно не е включено когато нагласяш температурата(градусите) от страната на водача едновременно нагласяш и температурата(градусите) и на пасажера.Когато е моно пасажера сам си я наглася.По точка 4 когато го включиш тръгва и компресораПоздрави и весели празници.
-
За съжаление нито климатика, нито климатроника (електронно регулиран климатик) топлят през зимата. Климатроника има склонноста да си пуска компресора при режим на затопляне само с идеята да изсушава въздуха в купето и да си разкваси уплатненията /да не спичат/, като завърти фреона с маслото по системат.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
stilo_new написа:Въпрос: Когато автомобилът има само климатик, а не климатроник, зимата той участва ли в отоплението на колата или не се включва изобщо компресора?Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
Преди когато използвах бутончето за бързото размразяване (или точка 4) се включваше и компресора. Комресора пусках и от буточето със снежинката (на дисплея излиза снежинка и това го приемам за знак, че компресора работи).Сега от както застудя когато искам да пусна компресора или използвам бутончето от т.4 се показва снежинка на дисплея която мига известно време и изчезва (това предполагам е признак, че в момента компресора не работи).По-горе от отговора на
Коментар
-
[quote0b8d9d151="jorkata1354"]Преди когато използвах бутончето за бързото размразяване (или точка 4) се включваше и компресора. Комресора пусках и от буточето със снежинката (на дисплея излиза снежинка и това го приемам за знак, че компресора работи).Сега от както застудя когато искам да пусна компресора или използвам бутончето от т.4 се показва снежинка на дисплея която мига известно време и изчезва (това предполагам е признак, че в момента компресора не работи).По-горе от отговора на
Коментар
-
Климатик не трябва да тръгва на студено. Има си зададени градуси. На една марка е 6 градуса на друга 5 на трета 7. Това е така защото на студено хладилния агент има опасностда кондензира на входа на компресора което ще доведе до унищожаването му. За това се използват капилярки и други. Климатика в автомобила служи само за охлаждане и е някой случаи за изсушаване на въздуха с цел премахване на влага по стъклата. Автоматичния режим на циркулация използва датчик на входа който мери запрашеността на входния поток и ако въздуха е мръсен автоматично затваря клапите. Автоматичния режим на климатроника използва серия от датчици в купето както и такъв за светлина разположен на таблото или огледалото. Според информацията от тези датчици автоматиката на климатроника определя дебита температурата и посоката на въздуха.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар