Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат с два датчика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат с два датчика

    Здравейте колеги, след като ми работеше само големия кръг на охл. с-ма свалих термостата и закупих друг, оказа се обаче че моят термостат е с отвори за два датчика, а новия само с един (който отчита температурата и я показва на таблото). Ще съм благодарен на всякакви идеи. Варианта с подмяна на самия термостат в корпуса на стария от новия отпада тъй като и двата са капсуловани. Др. идея която ми идва е да пробия корпуса на новия термостат където има заготовка за отвор (пасва идеално с мястото на втория датчик на стария корпус) и да му навия съответната резба?!? Моля помагайте!
    Brava 1.6 16V ELX

    #2
    Re: Термостат с два датчика

    murci написа:
    Здравейте колеги, след като ми работеше само големия кръг на охл. с-ма свалих термостата и закупих друг, оказа се обаче че моят термостат е с отвори за два датчика, а новия само с един (който отчита температурата и я показва на таблото). Ще съм благодарен на всякакви идеи. Варианта с подмяна на самия термостат в корпуса на стария от новия отпада тъй като и двата са капсуловани. Др. идея която ми идва е да пробия корпуса на новия термостат където има заготовка за отвор (пасва идеално с мястото на втория датчик на стария корпус) и да му навия съответната резба?!? Моля помагайте!
    Вместо да влизаш във филми, върни този дето си купил и вземи правилният.

    Коментар


      #3
      Re: Термостат с два датчика

      murci написа:
      Здравейте колеги, след като ми работеше само големия кръг на охл. с-ма свалих термостата и закупих друг, оказа се обаче че моят термостат е с отвори за два датчика, а новия само с един (който отчита температурата и я показва на таблото). Ще съм благодарен на всякакви идеи. Варианта с подмяна на самия термостат в корпуса на стария от новия отпада тъй като и двата са капсуловани. Др. идея която ми идва е да пробия корпуса на новия термостат където има заготовка за отвор (пасва идеално с мястото на втория датчик на стария корпус) и да му навия съответната резба?!? Моля помагайте!
      Сигурен ли си че стария е оригинален. Правилния е с един датчик на него. Който е двусекционен. Или един единичен и температуратй на таблото се взема от главата или радиатора чрез друг датчик
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        На 1.6 16V с метален колектор термостата е с 2 датчика, а с пластмасов колектор е с 1 комбиниран, иначе както колегата вече е забелязал, е еднакъв.Възможно е да е завита тапа на мястото на втория, освен да пробваш, но най-добре просто го върни в магазина и замени с правилния.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Re: Термостат с два датчика

          S_BANKOV написа:
          murci написа:
          Здравейте колеги, след като ми работеше само големия кръг на охл. с-ма свалих термостата и закупих друг, оказа се обаче че моят термостат е с отвори за два датчика, а новия само с един (който отчита температурата и я показва на таблото). Ще съм благодарен на всякакви идеи. Варианта с подмяна на самия термостат в корпуса на стария от новия отпада тъй като и двата са капсуловани. Др. идея която ми идва е да пробия корпуса на новия термостат където има заготовка за отвор (пасва идеално с мястото на втория датчик на стария корпус) и да му навия съответната резба?!? Моля помагайте!
          Сигурен ли си че стария е оригинален. Правилния е с един датчик на него. Който е двусекционен. Или един единичен и температуратй на таблото се взема от главата или радиатора чрез друг датчик
          Да сигурен съм, че оригиналния е с два, преди години го сменях, отново с два.
          Brava 1.6 16V ELX

          Коментар


            #6
            Проблема е решен. Пробих отвор, направих му вярната резба и термостата вече работи както трябва - затопля маркучите на малкия кръг, после на големия и вече всичко се индикира на таблото. След малко ще сложа и снимки...
            Прикачени файлове
            Brava 1.6 16V ELX

            Коментар


              #7
              wwalker написа:
              ... но най-добре просто го върни в магазина и замени с правилния.
              Живея в едно село, нищо че на табелата пише "град ..." и една такава поръчка ще ми отнеме нови два дни, така че предпочетох да рискувам и уви, заслужава си!
              Brava 1.6 16V ELX

              Коментар


                #8
                Щом ти е по-лесно и така става. Много кал в стария термостат. Да не си спирал течове с някви илачи в антифриза?
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  По-скоро антифриза е бил вода
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    M5kov написа:
                    По-скоро антифриза е бил вода
                    точно казано
                    Brava 1.6 16V ELX

                    Коментар


                      #11
                      Ако и сега е така, бързо го разкарвай, ще радиаторите и помпата заминават за норматив...
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Охладителната система на 1.6 има едно недоразумение, една стоманена тръбичка около 20см, която ръждясва и в крайна сметка избива. Особено ако въпросната тръбичка е фабрично сплескана от едната страна (като твоя с метален колектор, на пластмасовите не са сплескани и по-трудно влизат там, но са за предпочитане), избива точно от образувания от въпросното сплескване ръб. Не я карай с вода, а с марков антифриз да пази от корозия.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          Бая скъпи са тия термостати на фиатките.Аз още като ми направи проблем първия път, го изкормих моя и сложих друг, т.н "паразитен" от Рено за 15 лв. Никакви ядове.Ама при мен няма индикации на таблото де.
                          Fiat Punto 1,7 td
                          Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                          Коментар

                          Working...
                          X