Здравейте колеги, давам си сметка, че отговора на моят въпрос е доста труден, но все пак. Каква е позицията на контактора в моторчето? За да е по ясен въпроса прилагам снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Позиция на контактора в степ-моторче за клапите
Collapse
X
-
Извинявайте, колеги но не бях влизал от известно време. Моторчето го демонтирах защото имам проблем с дистрибуцията на въздуха в купето, смазал съм и съм раздвижил зъбните колела на клапите и имат лесен ход на ръка, но въпреки това моторчето изпълнява няколко команди и в последствие блокира. Махам му захранването, отново тръгва изпълнявайки пак само няколко команди и блокира. За това го отворих за почистване и смазване, но не маркирах позиция. Мисля си, че в контактната пластина има секции. Лошото е, че преди празниците изчезна и възможността за смяна на топло със студено. Моторчето го усещам че върти зъбното колело, но сигурно имам счупена ос или разкачена клапа. Още не съм откраднал малко време да го погледна.Не съм ходил в Ауто Италия за диагноза, други "разбирачи" веднага искаха 250 лв. труд да демонтират кутията на климатроника.
Коментар
-
Много лошо, че не си отбелязал позицията, когато си го свалил. По-добре разглоби всичко и го напасни, защото така има опасност да строшиш я клапата, я редуктора - моторчето ще се пробва да завърти, защото няма кой да му "каже" че е достигнало в крайно положение.Ние не можем да ти кажем в какво положение трябва да е потенциометъра, защото не се знае положението на клапата...Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Само първо да уточня, че за сега говорим за моторчето променящо дистрибуцията на въздуха в купето. Ами момчета, задвижването на клапата от зъбните колела е маркирано. На зъбния гребен задвижван от моторчето и зъбното колело има съвпадащ шлиц така може за се зацепят само в това положение, но моторчето към гребена както вече дискутираме има две положения на слагане. Като допълнение на всичко не знам при каква команда на моторчето се зацепва. Какво имам предвид: без контакт моторчето е в положение клапа насочена в краката. При контакт модула на климатроника прави проверка и поставя мотора (респективно клапата) в положение 50/50 крака/торс или в положението което последно е зададено(примерно предно стъкло). Това е тънкия момент който още не мога да налучкам. В eLEARN manual няма подробности за климатроника.Колкото до другия проблем който възникна с клапата топло студено предполагам, че е маханичен и клапата се е откачила(счупила) от зъбното задвижване.Така става като си принуден ежедневно да караш по тъпите павета на бул. Цар Борис ІІІ във вече мразената от мен столица.
Коментар
-
gamma написа:Колега, каква е колата?......................
Коментар
-
Явно трябва да се чете :With compressor on, in order to preventpolluted air (exhaust gas) inlet at stops, thesystem will stop air recirculation when thecar speed falls below 6 km/h. As the carspeed increases (over 25 km/h), the systemwill restore the previous automaticoperating conditions.Fiat Croma 1.9 JTD 16V auto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар