Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охладителна система мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с охладителна система мк1

    Здравейте.Проблема е следния, моят фичо мк1 1.2 60кс претърпя промивка на системата и смяна на водна помпа,термостат и датчик на перката( не съм наясно с точното наименование, но така е прекръстен в моя край.)Водната помпа беше сменена първо,а термостата и датчика в следствие на промивката ми се наложи да ги сменя. След всичките тези процедури и мъка с обезвъздушаването стрелката на температурата отново се покичва и силно се привлича от червения сектор , а за капак парното го няма никакво .... Студ дори и на първа степен. При подаване на газ става леко хладно и до там ..... Дайте някакви насоки,че от две седмици мъки и нерви на път за работа горкия фичо прегрява,а горкия аз умирам от студ ....Грешен раздел-> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    кола

    Като начало ако си обезвъздушил добре - а можели да дърпа въздух Може да е и запушен радиатор маркучите надуват ли се Перката включва ли като е в червеното
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Като начало ако си обезвъздушил добре - а можели да дърпа въздух Може да е и запушен радиатор маркучите надуват ли се Перката включва ли като е в червеното
      Обезвъздушаването смятам,че се получи, защото първите 2 дни духаше яка жега дори и на 3та степен и темп. беше в нормални граници. Маркучите не надуват и няма къде да дърпа въздух,защото смених съединенията и нямам течоне нито загуба на антифриз.След смяната на датчика перката започна да работи и се включва и спира след като отвори термостата. И така на всяко отваряне на големия кръг.ПС. колата е с газова уредба и тя е в най-висока точка. Изпаритела се загрява и няма проблем. Всички маркучи са горещи.... сложил съм червин антифриз G-12 разреден за -35С°

      Коментар


        #4
        гарнитура на главата е най-вероятната причина

        Коментар


          #5
          Въздушна възглавница в блока,която лъже датчика за термо уреда. На загряла кола спрях отвивам леко капачката на разширителния съд за да създаде вакум затварам карам около 2-3км и отново. Температурата се нормализира и парното дойде.ПС. това с гарнитурата е лесно и любимо за всички,но симптоните не са такави. Както и да е дано съм полезен с малкото инфо, за решаване на проблема носещ лично на мен доста главоболия ....

          Коментар


            #6
            кола

            Напротив /гарнитурата е лесн/ май това е най трудното щото се дават пари . като е загрята колата пусни парното и зад мотора има винт на маркуча към парното развий докато текне и завиваш .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              Напротив /гарнитурата е лесн/ май това е най трудното щото се дават пари . като е загрята колата пусни парното и зад мотора има винт на маркуча към парното развий докато текне и завиваш .
              Правих го не помогна. При смяната на термостата съм направил възглавницата и техниката с вакума се получи и всичко се нормализира. Пс благодаря на отзовалите се

              Коментар

              Working...
              X