Здравейте колеги. Вчера смених термостата на стилото и долях антифриз запалих поражоти на място и долях антифриз. Показва ми в движение, стрелката на таблото на средата понапънах я и отворих капака да видя дали всичко е о.к пипна долното съединение на радиатора неше студено та въпроса ми е това нормално ли е да не е отворил големия кръг. Колата загрява нормално и държи стрелката на средата. Антифриза в разширитела е о.к.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат стило 1.9 жтд 115к.с
Collapse
X
-
Не перката не се включва. Колата я купих юни месец и никога до сега не се беше включвала освен, когато пусна климатика. Със стария термостат загряваше също до средата стоеше стрелката на температурата, но наклон охлаждаше до първата черта, а сега държи на средата. Аз се опасявам дали е изкарала въздуха да не е останал в радиатора или някъде по системата. Защото имам делта 2 и нейната перка често се включва, особенно на грацко лятото. Снощи като загря до средата и я огасих сутринта антифриза в разширитела не беше мръднал.
Коментар
-
А към радиатора усеща ли се някаква топлина?Принципно на тея мотори им трябва минимално охлаждане, сега като паднаха температурите хептен, но ме притеснява изказването ти, че и лятото не си чувал вентилатора да върти. Да нямаш някакъв проблем с буксата?Може да я закачиш на диагностика. Там може да се тестват и двете степени на перката, да следиш температурата на мотора и прочие благини."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Веднъж се бях запънал да чакам JTD 105 да отвори термостата на място при ~3-5 градуса външна температура.Чаках 40 минути, премръзнах, a термостата така и не отвори :DНа радиатора имаш ли пробки за самообезвъздушаване?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Мишо, още на 60 градуса трябва да отвори да почне да затоля маркуча, дори и да не стигне градусите на перката маркуа трябва да е топъл. Има нещо сбъркано при монтажа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Той маркуча си се затопля от топлоотдаването през термостата, преди да достигне определените градуси, не трябва да преминава никаква течност към радиатора :/"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Той маркуча си се затопля от топлоотдаването през термостата, преди да достигне определените градуси, не трябва да преминава никаква течност към радиатора :/Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар