Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат стило 1.9 жтд 115к.с

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат стило 1.9 жтд 115к.с

    Здравейте колеги. Вчера смених термостата на стилото и долях антифриз запалих поражоти на място и долях антифриз. Показва ми в движение, стрелката на таблото на средата понапънах я и отворих капака да видя дали всичко е о.к пипна долното съединение на радиатора неше студено та въпроса ми е това нормално ли е да не е отворил големия кръг. Колата загрява нормално и държи стрелката на средата. Антифриза в разширитела е о.к.

    #2
    А перката върти ли я?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Не перката не се включва. Колата я купих юни месец и никога до сега не се беше включвала освен, когато пусна климатика. Със стария термостат загряваше също до средата стоеше стрелката на температурата, но наклон охлаждаше до първата черта, а сега държи на средата. Аз се опасявам дали е изкарала въздуха да не е останал в радиатора или някъде по системата. Защото имам делта 2 и нейната перка често се включва, особенно на грацко лятото. Снощи като загря до средата и я огасих сутринта антифриза в разширитела не беше мръднал.

      Коментар


        #4
        И двата ли маркуча към радиатора са студени?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Към термостата е топъл, ккто другите съединения, които влизат в термостата.

          Коментар


            #6
            А към радиатора усеща ли се някаква топлина?Принципно на тея мотори им трябва минимално охлаждане, сега като паднаха температурите хептен, но ме притеснява изказването ти, че и лятото не си чувал вентилатора да върти. Да нямаш някакъв проблем с буксата?Може да я закачиш на диагностика. Там може да се тестват и двете степени на перката, да следиш температурата на мотора и прочие благини.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Излъгах колега, лятото 4-5 пъти се включва в големите горещини . та с перката всичко е о.к. аз ме безпокои повече да не е направила въздушна възглавница. Но щом казваш че на тоя мотор му трябва минимално охлаждане, значи при мен всичко е о.к.

              Коментар


                #8
                Веднъж се бях запънал да чакам JTD 105 да отвори термостата на място при ~3-5 градуса външна температура.Чаках 40 минути, премръзнах, a термостата така и не отвори :DНа радиатора имаш ли пробки за самообезвъздушаване?
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Мишо, още на 60 градуса трябва да отвори да почне да затоля маркуча, дори и да не стигне градусите на перката маркуа трябва да е топъл. Има нещо сбъркано при монтажа.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Той маркуча си се затопля от топлоотдаването през термостата, преди да достигне определените градуси, не трябва да преминава никаква течност към радиатора :/
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      И аз така мисля нали, предназначението на термостата е това да върти малкия кръг докато стигне определените 88-89гр. С. Аотносно водните съединения нямс как да се збъркат защото са с различна дължина и достатъчно твърди за да ги пречупиш и нахлузиш ненамясто.

                      Коментар


                        #12
                        M5kov написа:
                        Той маркуча си се затопля от топлоотдаването през термостата, преди да достигне определените градуси, не трябва да преминава никаква течност към радиатора :/
                        Ми не тук грешиш, защото това е термо - механичен елемент който почва да отваря на определени градуси и когато достигне други определени градуси трябва да е отворил наъплно, за да осигури достатъчно дебит на охладителна теност.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Така е и довечера ще си тръгна от работа и ще подгрея двигателя и ще проверя какво е полужението. Има вероятност да е направил въздушна възглавница в радиатора. Та нали се обезвъздушава сам от най високата точка на главата има тънко съединение, което влиза в горния край на разширителя.

                          Коментар


                            #14
                            А от там от него маркучле излиза ли вода?
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Колега не съм сигурен защото на ниски обороти дебита е минимален трябва да ангажирам жената да подаде повече обороти и да вида дали ще хвърля антифриз през него и тогава ще съм спокоен.

                              Коментар

                              Working...
                              X