Ако изтърбушиш стария трябва малкия кръг да остане затворен,иначе ще има проблеми
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Vernet или термостат от рено 5?
Collapse
X
-
Колата е с нов термостат БЕР. За мое учудване новият термостат който смятах за немска марка ,беше със щампа ’произведено в Италия’. След демонтажа се оказа ,че и този който смених далечната 2009 е бил същият. Дано и този да изкара толкова. Някой от Бургас ,ако мисли да слага термостат от Рено и му трябва кожух от термостат,да ми се обади или да драсне едно ЛС.
Коментар
-
Таман щях да ти дам своя + за Вернет и гледам,че си сложил Бер.На Москвича от 10 години съм с на Вернет и не е мръднал като поведение на загряване.Пролетта смених и на Типото с такъв.Тия Бер постоянно изфирясват съдейки по купчинката с "патрончета" на стелажа в гаража и по приятели и познати.Избягват Вернет-а задето е евтин,а тия Бер май не са това,което бяха преди.Дано този ти изкара повече от преднияEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Старият ми изкара от 2009 до сега. При него проблема е ,че не отваря достатъчно и и имах леко загряване при висока скорост по магистрала. От снощните кратки проби не видях подобен проблем. Другото учудващо за мен е ,че ми се оправи и първата степен на перката. Тая първа степен мина през толкова проверки на ,релета,реостата,бушони,чистене на датици и тн. и не можах да тръгне. Отивам вчера да си взимам колата и майстора ми каза ,че е загряла нормално на място,включила си първата степен за кратко и после пуснала втора степен. Останах потресен. Обясних му каква съм я ял с тая първа степен. Запалихме колата,поработи си до загряване и си тръгна първата степен. Да ева и номерата им италиански! Край нямат.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Колата е с нов термостат БЕР. За мое учудване новият термостат който смятах за немска марка ,беше със щампа ’произведено в Италия’. След демонтажа се оказа ,че и този който смених далечната 2009 е бил същият. Дано и този да изкара толкова. Някой от Бургас ,ако мисли да слага термостат от Рено и му трябва кожух от термостат,да ми се обади или да драсне едно ЛС.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Така предполагам и аз. Датчик не съм сменял,но беше свален и бяха почистени клемите. Единствено датчика който е на блока не можах да почистя ,че е заврян на майна си райна. Помолих като свалят термостата да му почистят клемите и на него. От изчетеното във форума разбрах ,че този датчик който е на блока подава информация за таблото в колата,а този на самият термостат е за перките.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар