Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охладителната система на БРАВА 1.6/ 103кс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с охладителната система на БРАВА 1.6/ 103кс

    Колеги първо да кажа каква е колата Брава 1.6/103 кс. с пластмасовите колектори 99г с газов инжекцион.Проблема е следния: паля на студен старт изчаквам да загрее до работна температура ще рече до средата както винаги НО МАЛКО СЛЕД ТОВА СЕ ВКЛЮЧВА ПЕРКАТА /НЕЗНАМ НА КОЯ СТЕПЕН НЕ МОГА ДА ОПРЕДЕЛЯ/ а след 20-30 секунди започва да излиза охладителна течност от разширителният съд.Пипам маркучите ДОЛНИЯ Е ГОРЕЩ а ГОРНИЯ Е СТУДЕН.Пускам парното има си го и то повече от доволно.Та въпросът ми е какво е това ... ТЕРМОСТАТ ИЛИ .... НЕЩО ПО ЛОШО ГАРНИТУРА или нещо друго? Кой маркуч трябва да е топъл на малкия кръг преди да отвори големия ...горния или долния?Мненията са ми спешни за да оправя проблема преди средата на другата седмица че ми трябва колата.Благодаря предварително на всички.
    Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

    #2
    По-скоро е термостат.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Дано да е термостат че от спомен за другите ми коли които имах мисля че горния загряваше а не долния на малкия кръг ... а на тази може и да е долния за малкия кръг ...
      Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

      Коментар


        #4
        Термостат. Ама това да не те успокоява много, че и той не е евтин...

        Коментар


          #5
          Оригиналния е към 70-80 лв по спомен.Има и по-евтин вариант.Сваляш твоя, изкормваш му вътрешностите и ръгаш един от Рено 5 на 86 градуса в маркуча от термостата към радиатора.Цените на тоя термостат са към 10-20 лв.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=45
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Колеги оказа се термостат и вече е сменен.Ще съм благодарен за по подробна информация за прилагането на варианта с термостат от рено.Смятам да си закупя нов маркуч и такъв термостат за да имам в резерв а моя да го изтърбуша и да е готово всичко за смяна ако се наложи.
            Понякога взимам такива решения и правя такива неща че чувам как бръмбарите в главата ми стават прави и ме аплодират...

            Коментар


              #7
              Купи си те,мосотат на Бер и не се занимавай с глупости, давам ти го като личен съвет. моята кола е набор 99 през далечната 2010 смених термостата щото му беше време и свалих оригиналналния термостат, сложих пак на Беер и не съм имал никакви проблеми досега, нещо не ми се занимава да рискувам да остана без парно или без затоляне на газта през зимата или да я чакам по два часа да ми загрява за да обърне газта.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар

              Working...
              X