Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перката не включва - Пунто 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перката не включва - Пунто 1.1

    Здравейте. Откоро съм собственик на Пунто 1.1 95г. Взех я с неработеща перка на радиатора - впоследствие се оказа, че едното кабелче което я захранва се е откачило, след това си включваше нормално. Няколко дни по-късно и смениха антифриза - всичко точно. И днес седмица по-късно, на дълъг път светна лампата, че двигателя прегрява. Докато се прибера на няколко пъти хвърли антифриза през капачката.. както и да е, установих че не включва перката отново. Прегледах кабелите, изглеждат наред. Дадох директен ток от към перката с кабели - върти се. Бушоните са наред. Неотдавна предишния собственик (мой колега) е сменял температурния датчик също. Когато се прирах, напълних казанчето и обезвъздуших от двете пробки. Направи ми впечатление и че сега парното не духа топло. Та по същество - не включва перката, ще се радвам на мнения по въпроса, а също приемам препоръки за човек или сервиз, където не дерат кожи и са запознати с марката, за да мога утре да я закарам. Благодаря предварително!

    #2
    кола

    Пак там кабелите до датчика и релето- отстрани в дясно http://web.telecom.cz/rozsini/puntoMk1/schema9.htm виж и вътре под волана Обезвъздуши пак Като позагрее и пуснеш парното развий пробката за парно -зад двигателя докато текне вода от там
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Перката не включва - Пунто 1.1

      Razbitcomet написа:
      Здравейте. Откоро съм собственик на Пунто 1.1 95г. Взех я с неработеща перка на радиатора - впоследствие се оказа, че едното кабелче което я захранва се е откачило, след това си включваше нормално. Няколко дни по-късно и смениха антифриза - всичко точно. И днес седмица по-късно, на дълъг път светна лампата, че двигателя прегрява. Докато се прибера на няколко пъти хвърли антифриза през капачката.. както и да е, установих че не включва перката отново. Прегледах кабелите, изглеждат наред. Дадох директен ток от към перката с кабели - върти се. Бушоните са наред. Неотдавна предишния собственик (мой колега) е сменял температурния датчик също. Когато се прирах, напълних казанчето и обезвъздуших от двете пробки. Направи ми впечатление и че сега парното не духа топло. Та по същество - не включва перката, ще се радвам на мнения по въпроса, а също приемам препоръки за човек или сервиз, където не дерат кожи и са запознати с марката, за да мога утре да я закарам. Благодаря предварително!
      Ти голям късмет си извадил ...При мен лампата светна и издуха гарнитурата и палене нямаше ... Не знам колко си на ти с електротехниката , ако ти се занимава драсни на лично.
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        що ли си мисля,че и ти си духнал гарнитура?укъси кабелите на датчика и ако перката си тръгне можеш да се съмняваш в самия датчик или по-лошото с което съм започнал

        Коментар


          #5
          Днес беше на майстор. Нещо си било нагоряло, запалихме и след 2-3 мин. си включи. Тръгнах из града и хоп пак изхвърли антифриза. Загасих двигателя - тогава перката реши да включи. Върнах се при него, та като разбра, че няколко пъти е прегряван по тоя начин, заключи че най-вероятно е духнала гарнитурата, но трябва да се разглоби и види. Та след 45 лв. дадени един вид за нищо, реших да вържа перката директно към акумулатора и сега я пускам с копче от купето. Така ще е пък колкото изкара, отказах се да набивам пари в кола струваща трицифрена сума. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Надали пък да е от датчика, защото е сменян преди няколко месеца. Но няма и как да разбера - тукашните майстори само знаят да сменят и взимат пари, без да диагностицират като хората

          Коментар


            #6
            кола

            Да беше ги дал на нас все някой от форума щеше да се справи Като укъсиш датчика перката тръгва ли вземи кабели от друго Пунто и ще оправиш нещата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ако не ти отваря термостата, перката няма как да ти включи, виж дебелия маркуч след термостата загрява ли, радиатора горещ ли е? Сигурен ли си, че е хубаво обезвъздушена и няма някъде въздух?
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #8
                Razbitcomet написа:
                Днес беше на майстор. Нещо си било нагоряло, запалихме и след 2-3 мин. си включи. Тръгнах из града и хоп пак изхвърли антифриза. Загасих двигателя - тогава перката реши да включи. Върнах се при него, та като разбра, че няколко пъти е прегряван по тоя начин, заключи че най-вероятно е духнала гарнитурата, но трябва да се разглоби и види. Та след 45 лв. дадени един вид за нищо, реших да вържа перката директно към акумулатора и сега я пускам с копче от купето. Така ще е пък колкото изкара, отказах се да набивам пари в кола струваща трицифрена сума. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Надали пък да е от датчика, защото е сменян преди няколко месеца. Но няма и как да разбера - тукашните майстори само знаят да сменят и взимат пари, без да диагностицират като хората
                Дълго няма да изкараш с това , копче верваи ми ша са стопи 30 А смуче таз перка па и нямаш уред за Температурата как я пускаш така на посоки ? Вижте термостата да не е блокирал . Ако спука гарнитура понякога не пали пълнят са цилиндрите с вода и или ше пуши яко пара през аспуха направо направо димна завеса прави. Докато още не си я осрал , после вече е късно 45 лева ми са струват много пари за нещо нагоряло Освен разместен бушон или прецакан датчик в радиатора друго няма по тая перка :D
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  ами то и с духнала гарнитура няма да се включи перката,т.е ще се включва ,но ако се държи мотора на обороти,та да може водната помпа да превърти охл течност

                  Коментар


                    #10
                    Дебелия маркуч за който ме питахте е топъл да. Къде се намира тоя термостат и как се проверява? Ако е отзначение - има си парно, няма загуба на мощност, не излизат пушеци от ауспуха и т.н.

                    Коментар


                      #11
                      На мойто Пунто, ама то е 1.2 пълна инжекция, имаше една особеност, че датчика който включва перката е монтиран на радиатора. Когато там няма охладителна течност той не сработва. След обезвъздушаване си заработи системата. Т.е. датчика не трябва да е на сухо, защото няма да "разбере", че е загряла колата.
                      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                      FIAT Punto sx 75 '94

                      Коментар


                        #12
                        Re: Перката не включва - Пунто 1.1

                        Razbitcomet написа:
                        Здравейте. Откоро съм собственик на Пунто 1.1 95г. Взех я с неработеща перка на радиатора - впоследствие се оказа, че едното кабелче което я захранва се е откачило, след това си включваше нормално. Няколко дни по-късно и смениха антифриза - всичко точно. И днес седмица по-късно, на дълъг път светна лампата, че двигателя прегрява. Докато се прибера на няколко пъти хвърли антифриза през капачката.. както и да е, установих че не включва перката отново. Прегледах кабелите, изглеждат наред. Дадох директен ток от към перката с кабели - върти се. Бушоните са наред. Неотдавна предишния собственик (мой колега) е сменял температурния датчик също. Когато се прирах, напълних казанчето и обезвъздуших от двете пробки. Направи ми впечатление и че сега парното не духа топло. Та по същество - не включва перката, ще се радвам на мнения по въпроса, а също приемам препоръки за човек или сервиз, където не дерат кожи и са запознати с марката, за да мога утре да я закарам. Благодаря предварително!
                        Здравей колега.Аз сменях 3 пъти термошалтера на мойто Пунто в рамките на една година.Единия път беше окъсил и въртеше непрекъснато перката а другите два пъти както при теб не се включва перката.Оказва се че там е слабо място и се наложи последния път да взема термошалтер от Лада Самара. Той е с по дебели пластини и е по издръжлив но е със същите параметри.Говоря за термошалтера намиращ се на радиатора.Поздрави.
                        Fiat Punto 1.1 '95

                        Коментар


                          #13
                          Re: Перката не включва - Пунто 1.1

                          dr_ivo написа:
                          Razbitcomet написа:
                          Здравейте. Откоро съм собственик на Пунто 1.1 95г. Взех я с неработеща перка на радиатора - впоследствие се оказа, че едното кабелче което я захранва се е откачило, след това си включваше нормално. Няколко дни по-късно и смениха антифриза - всичко точно. И днес седмица по-късно, на дълъг път светна лампата, че двигателя прегрява. Докато се прибера на няколко пъти хвърли антифриза през капачката.. както и да е, установих че не включва перката отново. Прегледах кабелите, изглеждат наред. Дадох директен ток от към перката с кабели - върти се. Бушоните са наред. Неотдавна предишния собственик (мой колега) е сменял температурния датчик също. Когато се прирах, напълних казанчето и обезвъздуших от двете пробки. Направи ми впечатление и че сега парното не духа топло. Та по същество - не включва перката, ще се радвам на мнения по въпроса, а също приемам препоръки за човек или сервиз, където не дерат кожи и са запознати с марката, за да мога утре да я закарам. Благодаря предварително!
                          Здравей колега.Аз сменях 3 пъти термошалтера на мойто Пунто в рамките на една година.Единия път беше окъсил и въртеше непрекъснато перката а другите два пъти както при теб не се включва перката.Оказва се че там е слабо място и се наложи последния път да взема термошалтер от Лада Самара. Той е с по дебели пластини и е по издръжлив но е със същите параметри.Говоря за термошалтера намиращ се на радиатора. Поздрави.
                          Аз па го напраих с 12V 80A реле , като сработи датчика задеиства релето което поема товара на вентилатора и няма проблеми
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Има ли желаещ с нужните умения да диагностицира/оправи проблема за този следобед или утре? Иначе последно забелязах, че включва, но веднъж на 10 пъти например.

                            Коментар


                              #15
                              Ако дойдеш до младост и Сашо удари едно рамо може да я разгледаме. Най вероятно е кабел.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X