Момчета помагайте! Отидох да ми заредят фреона и след няма и седмица вече няма климатик... Фреона беше с оцветител в маслото и след двоен оглед не намериха от къде идва, което означавало че трябва да се смени изпарителя който е по средата под таблото и струва 200лв при това заместител... и ми искат "скромните" 500лв като включат и труда... ако може някой да каже как да разглобя таблото за да стигна до изпарителя ще съм благодарен. Мога да сваля километража, жабката и централната конзола. Правил съм го по няколко пъти вече. Не съм свалял волана и всичката друга пластмаса, а и не знам като ги сваля как да стигна до изпарителя за да видя има ли наистина оцветено.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
смяна на изпарител на климатика Bravo 1999
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:Смени сервиза Май ще е по евтино Запушен ли е Тече ли от него да не е спукан Тогава се сменя майFiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
така.... таблото вече е разглобено друг е въпроса как ще го сглабям :D трябва ми помощ как да стигна до изпарителя. На снимката би трябвало да е зад всичките тези черни пластмаси, но те как се свалят не успях да разбера, а и не намирам упътване никъде.https://www.dropbox.com/s/pbqxxwkqj2...27.36.jpg?dl=0Fiat Bravo 1.9 JTD 1999 105hp
Коментар
-
Аз преди 5 години си монтирах климатик на фиата и процедурата ми е до болка позната...изпарителя ти е вътре в черния корпус викат му на жаргон "печката" сваля се цялата печка като за целта трябва да разкачиш тръбите на климатика от двигателният отсег. След като е свалена печката отзад се виждат болтовете развиваш ги и печката се разглобява. След това сменяш квото сменяш и затваряш...таблото се слага елементарно ако не се лъжа бяха 6 големи болта с глава шестограм които го фиксират към купето. Първо си понагласи малко сноповете с кабелите, че като те гледам как си ги оплел не виждам как ще ги наместиш обратно където им е мястото. Аз като свалях моето табло нямаше такива висящи истории. Квото и да правиш да знаеш, че ще ти остане един куфар с болтове и винтове и всякакви производни. При мен поне така стана и все пак таблото си стоя 7 години на колата без да скърца повече от преди да го сваля...важното е да сложиш шестте големи болта на мястото им...схема не ти трябва просто всичко е напасване и слагане на болтове...успех...ако има нещо пиши. Жалко че си от русе ако беше по близо щях да дойда да ти го направя.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар