Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника на стило 1,9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатроника на стило 1,9 jtd

    Дозаредих фреона, смених маслото на компресора, както и филтъра на купето, но не иска да духа студено. Прави впечатление, и че духа (само топло) само когато е натиснат бутона за отвеждане на въздохопотока към стъклата. При включени други опции за вентилация през другите отвори в купето и краката духа пак само топло, но много слабо. дано съм успял да обясня правилно проблема

    #2
    А радиатора чист ли е?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      А радиатора чист ли е?
      не знам мога ли сам да го почистя или ми е необходима помощ от майстор

      Коментар


        #4
        колега най добре включи климатика и след 5 мин пипни дебелата тръба ако е студен(потна) и вътре пак духа горещо значи имаш проблем с клапите ,ако дебелата тръба е топла имаш проблем с климатика,но без да се видят наляганята само можем да гадаем.Иначе Слави е прав изчисти си радиатора за него не ти трябва майстор отиваш на мивка и го изпръскваш хубаво.

        Коментар


          #5
          arsenal88 написа:
          колега най добре включи климатика и след 5 мин пипни дебелата тръба ако е студен(потна) и вътре пак духа горещо значи имаш проблем с клапите ,ако дебелата тръба е топла имаш проблем с климатика,но без да се видят наляганята само можем да гадаем.Иначе Слави е прав изчисти си радиатора за него не ти трябва майстор отиваш на мивка и го изпръскваш хубаво.
          Изчистих радиатора. Същата работа. Тръбата е топла.П.С. След до зареждането на фреон и смяната на маслото на компресора. наляганията бяха в норми.

          Коментар


            #6
            колега какво значи наляганята бяха в норми,ако са в норми дебелата тръба нямаше да е топла а щеше да е студена.А знаеш ли какви са били наляганията?

            Коментар


              #7
              ДОЗАРЕЖДАНЕТО на фреон значи,че го губиш,това не е батерия да я зареждаш постоянно,изводите са за теб

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                ДОЗАРЕЖДАНЕТО на фреон значи,че го губиш,това не е батерия да я зареждаш постоянно,изводите са за теб
                Климатиците на автомобилите са полу-херметична система.Домашните климатици са херметична система.Това означава,че е нормално климатиците на автомобилите да се дозареждат на 2-3 сезона!
                OVB X18XE1 седан+ГИ

                Коментар


                  #9
                  Какво означава "полу-херметична система"? Каква е разликата между херметична и полухерметична?

                  Коментар


                    #10
                    Колегата е прав, обаче ако се отнася до компресора. Наистина се води полухерметичен агрегат, демек с външно захранване.Херметични се водят тия, дето и електромотора е вътре-на хладилници, климатици и т.н. Тва с дозареждането няма абсолютно никаква връзка с истината.
                    207 тиква автомат
                    новокромаджия 2.4 печка

                    Коментар


                      #11
                      arsenal88 написа:
                      колега най добре включи климатика и след 5 мин пипни дебелата тръба ако е студен(потна) и вътре пак духа горещо значи имаш проблем с клапите ,ако дебелата тръба е топла имаш проблем с климатика,но без да се видят наляганята само можем да гадаем.Иначе Слави е прав изчисти си радиатора за него не ти трябва майстор отиваш на мивка и го изпръскваш хубаво.
                      Къде се намира точно тази дебела тръба? Как точно се чисти радиатора? За радиатора най-отпред ли става въпрос?

                      Коментар


                        #12
                        големи изказвания,големо чудо.как ще ме убедите ,че е нормално всяка година да си дозареждаш фреон.аз пък съм виждал автомобили,карани от чисто нови в бг,които вече са по на 10-12 год и не са дозареждани.ходили са в сервиз за климатици,но не е имало нужда от дозареждане,това е относно херметичноста,а относно темата -има вероятност и компресора да е сдал багажа,но това може да ти го кажат там където са ти дозареждали климатика,като накачулят манометрите могат да видят дали прави някакво налягане или не

                        Коментар

                        Working...
                        X