Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

термостат ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    термостат ?

    Здравейте ! Предполагам знаете, че бравите /1.6 103 к.с./ патят много с термостат.. Смених един, като я взех с нов преди около 6 месеца. Тогава колата загряваше за минута две и връщаше водата през капачката, сложих новия след дълго обезвъздушаване всичко беше чук . Вчера ми изхвърли водата и я изгасих, след два часа я запалих , долях и пак направи същото . Предполагам пак е термостат ? .. Ще го сменя пак с целя кюб / както се вика / и ако пак издаде багажа ще сложа , както правят повечето термостат от рено 5 .. някакви съвети ?

    #2
    кола

    Може радятора да е запушен или да е духнала гарнитураКапачката добре ли работи/затваря
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Да си смениш капачката на разширителния съд и да провериш дали не ти надува гарнитурата на главата.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        .

        да , капачката няма проблем..

        Коментар


          #5
          .

          какви са признаците на заминала гарнитура ?

          Коментар


            #6
            Надува маркучите и връща през капачката на разширителният съд. Също може, да смеси маслото с антифриз.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #7
              .

              Сега свалих термостата и прочистих маркучите, впечатление ми направи , че маркучето дето връща водата в казанчето е напълно запушено, прочистих го и измих цялата система доколкото може , ще проверя и термостата ..възможно ли е в маркучето да е бил проблма ?

              Коментар


                #8
                Над 90% е от това. Оттам евентуално попаднал въздух отива в казанчето и помага на обезвъздушаването.
                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                Коментар


                  #9
                  ..

                  Сглобих всичко и запалих колата , но вече е тъмно и бял дима започна да излиза от търбите на парното , около или под тях и угасих колата .. дали се изправя вода от генерацията или е нещо др ? и това стана минутка след като запалих колата ?

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Зад двигателя тръбите където влизат в купетоот тези ли тръби излиза пара/пушек Да не си намокрил изпускателните тръби и за се изпарява
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      .

                      да , точно оттам..тоест е възможно толкова бързо да се напекат ?

                      Коментар


                        #12
                        Възможно е да е от една метална тръба в охладителната система на 1.6 16V, която честно казано е чисто недоразумение. Намира се там където описваш. Фабрично за модела с метален колектор има чупка и точно там прогнива и след смяна на антифриза избива, ако стария е бил с добавка против теч. Същата от модела с пластмасов колектор няма чупка, но пасва точно, макар и да е малко гърч смяната.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте колеги, може ли мнение по моя проблем, а той е, че колата поддържа температура на равен път между първото и второто деление на скалата за температура, ако приемем, че 0-та не се брои за деление. Става въпрос за марея 1.9тд 1997 г. Може ли насоки , какъв евентуално е проблема.

                          Коментар


                            #14
                            Ако при градско каране си загрява нормално (до средата), сменяй термостата.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              А има ли вероятност да е някой от датчиците?

                              Коментар

                              Working...
                              X