Здравейте ! Предполагам знаете, че бравите /1.6 103 к.с./ патят много с термостат.. Смених един, като я взех с нов преди около 6 месеца. Тогава колата загряваше за минута две и връщаше водата през капачката, сложих новия след дълго обезвъздушаване всичко беше чук . Вчера ми изхвърли водата и я изгасих, след два часа я запалих , долях и пак направи същото . Предполагам пак е термостат ? .. Ще го сменя пак с целя кюб / както се вика / и ако пак издаде багажа ще сложа , както правят повечето термостат от рено 5 .. някакви съвети ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
термостат ?
Collapse
X
-
Възможно е да е от една метална тръба в охладителната система на 1.6 16V, която честно казано е чисто недоразумение. Намира се там където описваш. Фабрично за модела с метален колектор има чупка и точно там прогнива и след смяна на антифриза избива, ако стария е бил с добавка против теч. Същата от модела с пластмасов колектор няма чупка, но пасва точно, макар и да е малко гърч смяната.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар