Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термошалтер на Fiat Punto 1.1 95г. проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термошалтер на Fiat Punto 1.1 95г. проблем

    Здравейте колеги.Колата ми е Пунто 1.1 моноинжекцион 95 година без климатик.За една година 3 пъти се налага да сменям термошалтер защото се скапват.Под термошлтер имам предвид това което включва перката за охлаждане на радиатора.Горят през няколко месеца.Като окъси първия който си беше на колата купих от АХМ Ауто от магазина в Младост - София нов излишно исках най-добрия. Сложихме го и изкара няколко месеца и окъси пак /перката не се изключва изобщо/Смених магазина нарочно и купих от магазин на Стамболийски като исках оригинален. Дадоха ми и на него пишеше произведен в Италия.Сега и той се прецака и не включва изобщо.Предните поне окъсяваха и перката работеше непрекъснато. Както и да е...Питането ми е дали попадам на ментета или има проблем,който води до повреда в термошалтера.Ако варианта е некачествен термошалтер то моля ви кажете ми от къде да си купя истински оригинален.Поздрави на всички от форума.
    Fiat Punto 1.1 '95

    #2
    Re: Термошалтер на Fiat Punto 1.1 95г. проблем

    dr_ivo написа:
    Здравейте колеги.Колата ми е Пунто 1.1 моноинжекцион 95 година без климатик.За една година 3 пъти се налага да сменям термошалтер защото се скапват.Под термошлтер имам предвид това което включва перката за охлаждане на радиатора.Горят през няколко месеца.Като окъси първия който си беше на колата купих от АХМ Ауто от магазина в Младост - София нов излишно исках най-добрия. Сложихме го и изкара няколко месеца и окъси пак /перката не се изключва изобщо/Смених магазина нарочно и купих от магазин на Стамболийски като исках оригинален. Дадоха ми и на него пишеше произведен в Италия.Сега и той се прецака и не включва изобщо.Предните поне окъсяваха и перката работеше непрекъснато. Както и да е...Питането ми е дали попадам на ментета или има проблем,който води до повреда в термошалтера.Ако варианта е некачествен термошалтер то моля ви кажете ми от къде да си купя истински оригинален.Поздрави на всички от форума.
    НЕ Не попадаш на ментета , аз мисля ,че сменях 2 или 3 единия ми блокира включен. И от къде блокират ... Перката на радиатора е 30 А и прави яко консумация , и стопява датчика в радиатора. За целта как го излекувах Купих си едно 80 Амперово реле на 12 Волта. И тея 2та яките дебели кабели каде влизат в датчика ги сложих в силовата верига на релето. Хванах си плюс от акумулатора , прекарах го да мине през датчика в радиатора и го прекарах през 80А ровото реле на управляващата верига. и го вързах за маса из купето някъде. И какво става като загрее и задеиства датчика в радиатора той просто прави контакт и задейства 80 Амперовото реле което е с големи пластини и понася товара на вентилатора и чиста работа. Отделно съм и едно Цека Ключе в купето да шунтирам релето ръчно и да пускам перката когат си искам. И нямам никви проблеми ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #3
      Re: Термошалтер на Fiat Punto 1.1 95г. проблем

      Fiat_Punto11 написа:
      Хванах си плюс от акумулатора
      Тука е добре да сложиш един бушон, щом има консуматор е желателен, да не кажа задължителен.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Re: Термошалтер на Fiat Punto 1.1 95г. проблем

        NikMar написа:
        Fiat_Punto11 написа:
        Хванах си плюс от акумулатора
        Тука е добре да сложиш един бушон, щом има консуматор е желателен, да не кажа задължителен.
        дам е то има де
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Вече е даден отговор на добро решение на проблема. Но нали не мислите че автомобила е излезнал от завода с калпав шалтер :D . Този автомобил има ли степени на перката, че не помня. Обикновено по пътя на мотора на вентилатора има мощен резистор за ограничаване на пусковите токове на вентилатора. Може просто този резистор да е закъсил.......................
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Благодаря за отговорите колеги.Варианта с релето е много добър. Благодаря ти колега Fiat_Punto11Незнам дали има резистор някъде.
            Fiat Punto 1.1 '95

            Коментар


              #7
              кола

              Ако датчика има 2 степени има резистор . Смени инсталацията и ще се оправи работата малко тя е 80 см жици с букси .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X