Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ за пунто 188

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ за пунто 188

    Здравейте нов съм във форума затова извинете предварително за грешките.И така купих вчера Фиат Пунто 1.2 2000г.Значи хорицата бяха малко неграмотни според менсменили са радятора и вентилатора на колата.И в момента вентилатора работи постоянно а на таблото не ми показва температурата ,моля ви за малко помощ търсих къде ли не не можах да намеря нищо което да ми помогне(например някоя схема или нещо от сорта) Днес почнах да оглеждам как е положението и видях 2 букси които не са свързани едната идва зад мотора другата излиза от сноп със кабелите и не можах да открия от къде са малко помощ би ми дошла добре благодаря предварително

    #2
    Привет и добре дошъл!Датчика за температурата е монтиран на двигателния блок, до термостата. По-спомен е с една зелена букса, но не съм сигурен.Термостата се пада вляво от акумулатора Ако не работи или е изключен, предполагам, че трябва да ти свети лампата за проблем с двигателя или най-малкото ще записва грешка при диагностика. Като за начало, намери диагностика и го виж дали има грешка и дали отчита, понеже ако работи, проблема може да е в таблото.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Привет и добре дошъл!Датчика за температурата е монтиран на двигателния блок, до термостата. Термостата се пада вляво от акумулатора Ако не работи или е изключен, предполагам, че трябва да ти свети лампата за проблем с двигателя или най-малкото ще записва грешка при диагностика. Като за начало, намери диагностика и го виж дали има грешка и дали отчита, понеже ако работи, проблема може да е в таблото.
      Благодаря , открих датчика обаче не видях от къде са прекъснали връзката със таблото а вентилатора е свързан във кутиятя със релета

      Коментар


        #4
        Както казах, може и да не е прекъснат, а проблема да е в таблото.Може и да е направена някаква нова схема с вентилатора, знам ли...Някой жичкаджия нямаш ли наблизо?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Амм проблемът със жичкаджията е голям понеже от 1 год живея във Франкфурт и ако откарам колата за диагностика те ще ме мотаят 2 седмици минимуми ремонта ще ми струва колкото 3 коли

          Коментар


            #6
            Кофти :/Изчакай и други колеги да видят темата, аз не ги разбирам тея неща.Ако имаш лаптоп или смартфон, можеш да си поръчаш един кабел за диагностика от Ибей/китайците за около 20 лв.Все някога и за нещо ще ти потрябва. Пести доста ядове и пари.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              кола

              Сигурно е вързана перката на късо да работи винаги ако нещо по инсталацията е прегоряло
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                Кофти :/Изчакай и други колеги да видят темата, аз не ги разбирам тея неща.Ако имаш лаптоп или смартфон, можеш да си поръчаш един кабел за диагностика от Ибей/китайците за около 20 лв.Все някога и за нещо ще ти потрябва. Пести доста ядове и пари.
                Можиш ли да ми пратиш линк на такъв сабел че тес които видях започват от 180 евро

                Коментар

                Working...
                X