Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на антифриз около термостата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на антифриз около термостата

    Здравейте колеги,Отскоро забелязвам следи от теч на антифриз върху термостата. Явно е малко, защото нивото в казанчето е стабилно а и последно долях около 100-тина грама за период от 3-4 месеца. Снимките които прилагам не са с най-доброто качество, но стават за ориентиране. Въпроса ми е от къде тече, не е от маркуча отиващ към радиатора, вижда се че идва точно под бобината. Последно сменях термостат преди 6-7 години когато купих колата и не си спомням точно как е решен въпроса с гарнитурите около термостата. Скоро така и така ще се сменя пак въпросния термостат, така че ще съм благодарен ако кажете освен термостата дали е нужно да се купува допълнителна гарнитура. ДА вметна че с термостата ще се сменя и гарнитурата на капака на клапаните, че и там положението не е много добро
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    #2
    Водното съединение и скобата към него.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Водното съединение и скобата към него.
      +1 Извади съединението, почисти всичко, намажи с малко грес и сглобявай.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Без грес!
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          антифриз

          Да без мазни неща особено грес Нали е гумен маркуча а тя не понася много мазните неща
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            На моя му се беше пукнала снадката между пластмасата на която се нанизва дебелия маркуч и самия корпус. На 7-8г беше термостата и сега взех Бер.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Ако правилно ви разбирам, говорите ми за водното съединение, което се вижда на снимката. Гумения маркуч отиващ към радиатора и универсалната скоба, която го стяга към термостата. днес точно там гледах и не мисля, че там е проблема. маркуча е напълно сух и чист от долната си страна. Освен това на отливката на термостата има гривна в която маркуча се опира. Ако тече от него то антифриза няма да стига до оребрението, а ще тече надолу. Утре ще снимам с фотоапарата, ясно се вижда че теча идва под плочката с бубините и течността се задържа на самия термостат.
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                spark написа:
                На моя му се беше пукнала снадката между пластмасата на която се нанизва дебелия маркуч и самия корпус. На 7-8г беше термостата и сега взех Бер.
                Колко пари ти излезе? С климатик ли си или не?
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Виж дали е от скобата и маркуча тече или от самия термостат Ако е от маркуча срежи го малко около 3 см и пак го сложи по възможност с нова скоба Може и термостата да е пукнат нали там е пластмаса
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    muns61 написа:
                    Без грес!
                    Защо така? Винаги съм ги намазвал много тънко, от както карам коли /първата ми е от 1980 г./, така са ме учили старите майстори.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      Към главата има една гарнитурка.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Днес нямах възможност да снимам, но поне огледах детайлно. Тече между черната пластмаса и алуминиевия корпус. Утре на светло ще щракна да видите. Колегата spark май го е ял същия преди време. След като му прочетох поста се позагледах и намерих къде тече. Тази седмица колата няма да се кара много много, щото се налага да пътувам със служебната. Надявам се да изкара едно пътуване до Свищов в събота и другата седмица сменяме термостат, гарнитура на капака на клапаните и изпарител. Само не ми стана ясно тази гарнитурка към главата с термостата ли върви или се купува отделно?
                        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                        Коментар


                          #13
                          На снимката не може да се види хубаво, но ако използваме часовника за ориентир личи че има пробив от 11 до 01 часа. следите от антифриз и окиса си личат доста добре
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар


                            #14
                            Каквото и да правиш преди това първо опръскай хубаво с обезмаслител и почисти мястото от масло и антифриз, после на студен мотор търси теча.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте ! Тъй като имам малък проблем и аз ,прецених че не е нужно да пускам нова тема а ще пиша в тази...Та..сутринта ставам и гледам малко петно под колата,преместих я,пипнах с пръст..облизах го и хоп..антифриз.Незнам от къде може да тече ако изобщо може да се нарече теч,тъй като после покарах така бая на пуснато парно,спирах на 2-3 места и нямаше теч? Някои дали може да ми каже какво има под акумулатора на Fiat Punto 1.9 JTD 85к.с. Тъй като някъде от там тече,понеже има една пластмаса която е подгизнала.И примерно има ли вариант да има много антифриз в системата и да има нещо като преливник и просто да го е изхвърлило?

                              Коментар

                              Working...
                              X