Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Парното ми е ту наред, ту- не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Парното ми е ту наред, ту- не?

    Работата е там, че сутрин карам с ръкавици и шапка, след като ми е загряла колата. Радиаторчето ми е сменено преди 3-4 месеца, а термостата преди 1 месец, на БЕР е. От както го сложиха, парното е никакво. По принцип духа топло, но не достатъчно. Дори стрелката да сочи средата, че е загряла, парното е едно такова да се чудиш дали е топло, дали е хладно. А. ако го дам на 4-ти да духа, то направо хладно духа. Пипах 2-та маркуча отпред, долният си загрява добре, и малко преди средата на стрелката, започва и горният да загрява, и така остават. И двамата са топли, докато колата е загряла. Мисля, че така, смисъл, че и 2-та щом са топли при загрята кола, термостата е наред? Ако дотук сме в нормата, защо парното ми е никакво. И то предимно е никакво точно на ония градуси малко под средата... Сутринта слагам ръка, и то ми духа хладно!
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Въздух в радиаторчето или си сложил някакъв супер фалшимент :/Ако имаш диагностика, премери градусите на антифриза когато няма парно.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Демек какво намекваш точно? Термостата е наред, а проблема може да е в свойствата на антифриза или радиаторчето ми? Реално то е евтино някакво, другото не виждах смисъл от него дори магазинерът каза, че няма да има разлика, въпреки че имаше разлика в цената от 30-40 лева май. Колата й сложихме газова уредба, и нов термостата и след това парното не е като предишното, като радиаторчето е преди тези неща. Да е лапнало въздух в радиаторчето? И да кажем, че има, как да го оправим? Колата не ми загрява над половина, не е като да има въздух в системата. Също съм си наумил като загрее колата и парното е никакво, да пипна 2-те тръби дето влизат отзад на радиаторчето да видя дали са топли или не, та да преценя дали е от радиаторчето. Защото ако 2-те тръби отзад на радиаторчето са горещи, а нямам парно, само радиаторчето е проблема. Поне аз така преценявам нещата.В нета попаднах на някви теми за изпарителя, и начинът на свързване... Които правели тоя проблем с парното.Ето тази тема от тук примерноНе знам дали има нещо общо с моят проблем.Май проблема ще излезе нещо свързано с тая газова уредба.
      Fiat Bravo 1.8 16V 96'

      Коментар


        #4
        От монтажа на газовата ще е.Отиди при добър специалист да огледа как са ти свързали охлаждането на изпарителя.

        Коментар


          #5
          willow75bg написа:
          От монтажа на газовата ще е.Отиди при добър специалист да огледа как са ти свързали охлаждането на изпарителя.
          Мда
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Аз се обадих на момчето, и той ми каза, че е свързано през байпас, не през тройник?! Поне нещо такова разбрах. Не ги разбирам. По принцип ми предложи да я върна да я прегледа. Реално как трябва да е свързано?
            Fiat Bravo 1.8 16V 96'

            Коментар


              #7
              Колега като е вкараш в обори как е парното?

              Коментар


                #8
                Бегал спомен че в обороти става малко по-добро, но с минимална разлика.
                Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                Коментар


                  #9
                  Аз съм с браво 1.6 16в и ми беше запушен маркуча от дросела към казанчето за антифриз и пишката където се надява маркуча на казанчето също беше запушена и там ми правише въздушна тапа и парното се духа хладно да не кажа студено.От както го отпуших съм идеален.

                  Коментар


                    #10
                    Ммм, не знам какво да кажа. Не знам ако я покарам на бензин, дали ще има значение парното и дали тогава през изпарителя пак минава. Защото "ако" я има тази опция ако караш на бензин парното да е по-силно, а на газ по-слабо, значи е нещо кофти връзката на изпарителя. В понеделник така или иначе ще я пратя на майстор, пък да види дали проблема е там, ако не, да търся проблем в новия термостат, който въпреки че е Бер, да си е пустиняк или някой маркуч както ти викаш, ама ме съмнява нещо...
                    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                    Коментар


                      #11
                      При мен това беше проблема,а дали караш на бензин или газ антифриза пак ще ти циркулира през изпарителя,няма как да промениш потока.Просто ако си на бензин няма да имаш поток на газ,а не на антифриз

                      Коментар


                        #12
                        Ще мина през газаджията да каже мнение.
                        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                        Коментар


                          #13
                          Ходих при местния газаджия. Каза, че изпарителя ми е много високо, затова така се получава. Той е вдигнат на нивото на аку-то ми, там дето е мястото за аларма е монтиран. Предложи да го смъкне на нивото на термостата и парното би трябвало да се оправи.
                          Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                          Коментар

                          Working...
                          X