Работата е там, че сутрин карам с ръкавици и шапка, след като ми е загряла колата. Радиаторчето ми е сменено преди 3-4 месеца, а термостата преди 1 месец, на БЕР е. От както го сложиха, парното е никакво. По принцип духа топло, но не достатъчно. Дори стрелката да сочи средата, че е загряла, парното е едно такова да се чудиш дали е топло, дали е хладно. А. ако го дам на 4-ти да духа, то направо хладно духа. Пипах 2-та маркуча отпред, долният си загрява добре, и малко преди средата на стрелката, започва и горният да загрява, и така остават. И двамата са топли, докато колата е загряла. Мисля, че така, смисъл, че и 2-та щом са топли при загрята кола, термостата е наред? Ако дотук сме в нормата, защо парното ми е никакво. И то предимно е никакво точно на ония градуси малко под средата... Сутринта слагам ръка, и то ми духа хладно!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парното ми е ту наред, ту- не?
Collapse
X
-
Въздух в радиаторчето или си сложил някакъв супер фалшимент :/Ако имаш диагностика, премери градусите на антифриза когато няма парно."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Демек какво намекваш точно? Термостата е наред, а проблема може да е в свойствата на антифриза или радиаторчето ми? Реално то е евтино някакво, другото не виждах смисъл от него дори магазинерът каза, че няма да има разлика, въпреки че имаше разлика в цената от 30-40 лева май. Колата й сложихме газова уредба, и нов термостата и след това парното не е като предишното, като радиаторчето е преди тези неща. Да е лапнало въздух в радиаторчето? И да кажем, че има, как да го оправим? Колата не ми загрява над половина, не е като да има въздух в системата. Също съм си наумил като загрее колата и парното е никакво, да пипна 2-те тръби дето влизат отзад на радиаторчето да видя дали са топли или не, та да преценя дали е от радиаторчето. Защото ако 2-те тръби отзад на радиаторчето са горещи, а нямам парно, само радиаторчето е проблема. Поне аз така преценявам нещата.В нета попаднах на някви теми за изпарителя, и начинът на свързване... Които правели тоя проблем с парното.Ето тази тема от тук примерноНе знам дали има нещо общо с моят проблем.Май проблема ще излезе нещо свързано с тая газова уредба.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Ммм, не знам какво да кажа. Не знам ако я покарам на бензин, дали ще има значение парното и дали тогава през изпарителя пак минава. Защото "ако" я има тази опция ако караш на бензин парното да е по-силно, а на газ по-слабо, значи е нещо кофти връзката на изпарителя. В понеделник така или иначе ще я пратя на майстор, пък да види дали проблема е там, ако не, да търся проблем в новия термостат, който въпреки че е Бер, да си е пустиняк или някой маркуч както ти викаш, ама ме съмнява нещо...Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар