Здравейте колеги , имам следният проблем: В задръстване колата загря около 3 та черта над средата и в момента в който спрях и изгасих колата изхвърли около 1.5-2 л антифриз. Не съм сигурен дали е включила перката . После изчаках да изстине , долях антифриз , обезвъздуших и потеглих , докато се прибера 4-5 км загря до една черта над средата. Днес 2 дни по късно , сутринта едвам запалих. Тресеше и гаснеше и така 4-5 пъти докато накрая я изфорсирах малко и захапа. Работи равномерно и няма проблеми с оборотите. Докато изчистя колата от снега 20 мин работи на място и загря 2 черти над средата и започна да включва перката. Опитах се да обезвъздуша и от двете пробки и показанието на температурата падна на една и половина черта под средата и така минах 50 км без да мръдне. Прави ми впечатление че перката се включва само на една скорост когато стигне 2 черти и малко над средата и се включва за не повече от 5 секунди и спира .След минута пак се включва и то пак за 5 секунди. Като изгася колата , от пред някъде около термостата се чува някакво къркорене . Преди 15-20 дни сменяха водния радиатор и термостата заедно с 2 от водинте съединения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с охлаждането на Браво 1.6 16в(103) 96г.
Collapse
X
-
u_bo
ilio82 написа:Обаче май се оказа че Фиатката има само 1 скорост на вентилатора.Смених температурния датчик и има малко подобрение. До сега перката се включваше само за около 5 секунди , сега вдигна времето на 7-8 секунди и спира.
Коментар
-
След малко ще проверя реостата.Обаче вчера майстора каза че перката е само с една скорост , в нея влизали само два кабела.Другото което ме тормози е че като изгася колата , някъде олколо термостата се чува шум , немога да преценя точно какво е. Нещо като че ли тече вода (къркори ) или да всмуква въздух , има някакво шумолене.Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Единият проблем го открих, не добре сатегнато водно съединение от където течеше и съответно дърпа въздух. Трябва ми Ел. схема на охладителната система, тази която намирам в ръководството има 2 перки и хиляда релета и нещо не мога да се ориентирам. Ако някой може да съдейства ще съм благодарен.Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Във форума е пълно с теми за неработеща първа степен, потърси чрез Google търсенето. В реостата влизат 2 кабела. Най-често нагаря буксата на първата степен. При мен последно като ремонтирах реостата се беше разпоил термо-бушона и го стенах с една ламаринка защото с поялник не става.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
след като пуснеш един тест на перката с МЕС, се насочи към термостата и си провери изобщо колко ти се загрява питата на радиатора и дали изобщо тоя термостат е отворил и колко. В тоя студ перка ти не трЕбЕ,Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега бравото си има 2 степени на перката,аз съм с такова и имах същия проблем,смени си реостата.Провери си маркуча който е от дросела към казанчето за антифриз да не е запушен и провери малката пишка на казанчето където е сложен въпросния маркуч и то да не е запушено.Преди 2-3 седмици аз го направих и тогава парното ми се оправи,не вдигам високи градуси и колата от там си обезвъздушава.
Коментар
-
u_bo
ilio82 написа:....Обаче вчера майстора каза че перката е само с една скорост , в нея влизали само два кабела...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар