Проблемът е, че антифриза намалява без видими течове, пушека не бие на изгорял антифриз и никакви симптоми на пукната глава или блок. Мокета под радиаторчето на парното е сух, така че течове са почти изключени. Доливам антифриз до МАХ, като винаги след доливане има въздух в системата. Забелязвам, че в разширителния съд постъпва минимално количество течност при циркулиране. Искам да разбера проблема, преди да я закарам на майстор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем в охлаждащата система
Collapse
X
-
Духа топло, да и колата загрява нормално, дори една идея по-бавно от нормалното. Още един коз ще дам - когато сменях ангренажа преди 20к км. не смених водната помпа. Ако е забила щях да усетя...сигурно.FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
-
Погледни водния колектор който е на блока, обикновенно са с гарнитура от картон която заминава за отрицателно време, проверете го да е и изметнат.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Разхерметизирана система е проблема, засега поне. Всичко с помпата е ОК. Продължавам да наблюдавам нивото на водата, но си мисля, че взима въздух от някъде.FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар