Проблем, след проблем. Днес след като изфорцирах отпред колата видях, че от термостата тръгна струйка антифриз. Пробил е. На ниски обороти капе. Отворих капачката на разширителя малко и така карам. Трябва да взимам нов термотат, но не знам какъв. Каква марка и на колко да отваря. Някой малко помощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат fiat bravo
Collapse
X
-
Газовата.
Янков,последно в коша ти е барано от газаджиите,които най-вероятно не са стегнали някоя скоба.Виж от къде капе по-точно и си притегни всички скоби профилактично.Те там са слагали едни тройници с нови по-малки на диаметър гумени маркучи за изпарителя.Хубаво огледай на светло.УспехFiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
То мина. Поръчах за 110 един термостат, бер май 88 отваря, и утре ще го правим. Давам го направо на сервиз. Еми, спукан е алуминият, това е. Не мога да го обясня по-точно. По принцип капе и като набиеш обороти, направо си шурка, като някое дете. Може да го снимам след като го свалят и да ви го покажа. По принцип и преди да ми сложат газовия инжекцион, аз губех антифриз, но по малко. А сега от демонстрация на оборотите на газ, видяхме отпред как си тече хубаво от термостата, явно го допукахме, понеже задържах макса на газта. Добре и че стана така.Колата ми наистина вече стана непродаваема.Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
термостат
Колега, грехота е да се дават 110 лв. за телмостат - за 10 лв. можеше да вземеш алуминиев корпус на термостат, да го изкорубиш и с термостат от рено 5 за 5 лв. щеше да си на пистата - всичко 15 лв. Освен фиат имам и Мерцедес С клас и термостата за него нов - на Закс(немски) ми е 45 лв. баси цените на фиатаджийския!brava 16elx
Коментар
-
Вече са дадени. Стария термостат беше сцепен, грозна гледка. Стара работа, забравих да го снимам, понеже го бяха хвърлили в една кофа. Взех на Бер термостат за 110 лева, всичко е настроено, темпа е в норми, но нещо не ми харесва парното. Слабичко ми се струва. Не знам дали е от факта, че антифриза е -40 градуса, и ако го направя -28 ще стане по-добро парното. Знам ли, нова част, хубава марка... едва ли нещо той да е виновен. Радиаторчето и то ми е ново...Fiat Bravo 1.8 16V 96'
Коментар
-
Янков, бая зор е било с чука , тоя кютук съм го изпускал от метър височина и дори не се огъна. Освен ако някой не го е залял със студена вода като е загрял или някой е доливал студена вода при загрял мотор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Тия термостати са пълен...... Ето я моята тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=92423Преди 4 месеца сложих стария Вернет, който бе тунингован там където е описано в темата ми. Няма течове и си работи перфектно. Сигурно ви е е интересно , какво стана с термостата с марка Гейтс!? Той също даде фира и протече от тръбичката оградена в червено. След като бе смъкнат установих, че този детайл е на резба и се разви лесно. Имаше следи по резбата на течащия антифриз. Та като си купувате термостат, хубаво огледайте сглобката му. Сега си имам два здрави термостата, вместо да се сетя по-рано за решението на проблемите имnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
S_BANKOV написа:А защо не ги дадеш на стругар да ти направят нови тръбички от метал и да си ги монтираш?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар